|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9432 |
![]() Sendt: 30-August-2010 kl. 22:41 |
Hej
Jeg overvejer at sætte streaming op til et sony HX700, som har en dnla klient. Det kræver vel så en DNLA server går jeg ud fra. Er det ikke "bare" at installere f.x. Eyeconnect og så burde man kunne streame fra sin Mac til sit tv.
|
|
![]() |
|
Notfast ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Øst Jylland Status: Offline Point: 2876 |
![]() |
Jo!
Ellers så har jeg har gode erfaringer med http://twonky.com/
Redigeret af Notfast - 30-August-2010 kl. 22:45 |
|
.....
|
|
![]() |
|
goAMinD ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 356 |
![]() |
Jeg har et setup kørende fra min server med PS3 Media Server, der streamer direkte til mit NX800 |
|
Blu-ray
Film |
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
du kan også bruge xmbc http://xbmc.org/ som jo er gratis
ellers er eyeconnect også fin.. og måske nok lidt mere brugervenlig hvis man kan sige det sådan.. med de begrænsninger som følger med brugervenlighed
|
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9432 |
![]() |
Hvilke begrænsninger er der i EyeConnect ?
|
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
tjaeh det er måske et godt spørgsmål
![]() Ønsker du noget gratis som ikke alene kan fungere som server, men også afspiller.. og "mediecenterlook" så er xmbc godt bud, omend jeg syntes det kan virke lidt mere nørdet.
Men bruger du eyetv til optagelser vil jeg tro at der er en bedre/nemmere afspilning af tvoptagelser over dnla med eyetv, ellers tror jeg såmænd xmbc kan gøre det samme helt gratis
|
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
![]() |
Nu er det ikke til mig selv, men har god erfaring med elgato og deres support, så vil nok satse på eyeconnect. Kan også godt se at man kan downloade en trial.
Nogle gange er det jo godt at ofre 100-200 kr på noget der gør hverdagen mere simpel, fremfor det gratis alternativ. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |