|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
TonnyO ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 07-November-2007 Status: Offline Point: 10 |
![]() Sendt: 20-Februar-2009 kl. 13:28 |
Kan i ikke hjælpe mig ???? Jeg har købt en D-Link DNS-323 og vil bruge den til at streame musik til min Squeezebox. Men hvilket software skal bruges til afvikling, til min pcér bruger jeg SqueezeCenter software. Hvordan får jeg instaleret programmet og hvad skal bruges til min DNS-323. /TonnyO |
|
/TonnyO
--o0o-- |
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
![]() |
Måske du skulle kigge nærmere på dette forum-indlæg hos SlimDevices.
|
|
![]() |
|
TonnyO ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 07-November-2007 Status: Offline Point: 10 |
![]() |
Okay, men det ser lidt langhåret ud. Er med på at downlaode 2 filer og ligge dem ind på DNS-323 og reboote, men alt det andet er det nødvendig ?? Og så det med databasen ?? |
|
/TonnyO
--o0o-- |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg lukker denne tråd, da jeg fandt dette og det virker:
At following location: |
|
/TonnyO
--o0o-- |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |