recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Dobbelt  order hos amazon.co.uk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketDobbelt order hos amazon.co.uk

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
henrik-t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1553
Direkte link til dette indlæg Emne: Dobbelt order hos amazon.co.uk
    Sendt: 12-November-2008 kl. 22:22

Nå nu sidder jeg i saksen, hade bestilt Guitar hero : World tour med 2X guitare

Men her den 6 nov, går jeg ind for at tjekke min pre order på spillet... kan ikke finden den og e mail dem så, fordi jeg ahr skiftet DK kort, så troede jeg de hade prøvet at hæve og da de ikke kunne at de hade afbestilt min order

Jeg kigget i min account og kunne ikke se min order

Jeg fik ingen svar så jeg købte det igen....

idag fik jeg så 4 forseldelse mail s fra amazon, 2 x spil full pakke + 2x ekstra guitar..

1. hva gør man så lige, har været inde og kigget hos dem omkring returet, men kan kun finde at jeg skal sende tilbage, For min egen regning......er det virkelig eneste mulighed...??

Er lidt sur lige nu eftersom jeg har mailet dem og min ordre history ikke virker ordenligt, selv nu når jeg går ind på den kan jeg kun finde det spil jeg bestilte her 6 nov, ikke den ekstra guitar som jeg bestilte samme dag, eller den ordre jeg lavet 12 sep på spillepakke i første omgang.....

Hvis der er nogen der er interrsseret i  Guitar Hero : world tour (Før relese i DK + ekstra guitar ( BT trådløs  Mener jeg )  skriv her i eller send en PM

Henrik

Redigeret af henrik-t - 13-November-2008 kl. 10:12
+100HD Film
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2008 kl. 10:12
bump
+100HD Film
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2008 kl. 14:15

Jeg fik ingen svar så jeg købte det igen

Skrev du en mail til dem, inden du bestile for anden gang? For saa er det maerkeligt at de ikke svarer.

Anyway, du kan haabe paa at de paa en maade kompensere for dine forsendelsesomkostninger, hvis du ender med at skal sende tilbage (mon ikke du bare kan saelge det paa DBA eller andre sider)??

For at bevise for dem, at der var et eller andet galt med deres system, kan du tage et screenshot af din "order history" og sende den sammen med din mail, hvor du forklarer situationen, og henviser til din foerste mail.

så troede jeg de hade prøvet at hæve og da de ikke kunne at de hade afbestilt min order

Tro er noget, man goer i kirken. De ville nok have kontaktet dig, hvis ovenstaaende var tilfaeldet. Desuden mener jeg foerst at de haever naar de har sendt varerne. Saadan er det hos de fleste.

BORING!
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2008 kl. 17:12
i dag fik jeg så en fuld pakke med world tour +  2x ekstra guitar... jeg snakkede med ups manden og han sagde jeg kunne nægte modtagelse af den ene guitar, også gøre det samme når det sidste bundel pakke kommer...

så det gjorde jeg lad os se hva der sker ved det, ville ellers gerne sælge det ekstra jeg har fået hjem , men gidder ikke rigtig midste penge på den, så håber, jeg går rent igennem med at nægte modtagelse og sende retur directe fra ups manden 

Redigeret af henrik-t - 13-November-2008 kl. 17:12
+100HD Film
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu