recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Dobbelt skærm setup
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Dobbelt skærm setup

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
pilehave Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1263
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pilehave Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2016 kl. 17:47
Oprindeligt skrevet af Chrizzy Chrizzy skrev:

Ja, det ser fedt ud med 27-32" skærme og har også overvejet det, men grunden til jeg vil have to skærme er simpelthen fordi jeg arbejder sådan, at de står adskilt og ikke samlet, og der passer 24" perfekt til mig. Men er U2715H den nyeste 27" fra Dell? :) 

Ja, pt. Tror ikke der kommer en afløser allerede i år, men det lidt usikker på det.
Til top
Chrizzy Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet

Oprettet: 17-Juli-2009
Point: 499
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Chrizzy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2016 kl. 19:25
Oprindeligt skrevet af claus_jac claus_jac skrev:

introduktionspris sandsynligvis - det var det jeg købte min egen u2515h til for godt et års tid siden.

lidt afhængig af modelserien, så er det ikke hvert år at Dell opdaterer alle modeller.  u2412m som var deres 2012 highend 24" fik lov at leve til 2015

Men claus_jac - vi er enige om at U2417H er en ny opgraderet version af U2414H? Vil det sige at U2414H var en 2014 model? Og U2417H er en 2017 model?

Dvs. at de 1.785 kr. er en god pris og den kan måske stige?
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juni-2016 kl. 17:22
ja 17 står for "årgangen" så uanset hvad så kan du risikere at prisen stiger. du skal kigge på den gamle model og se hvad den står på - sån cirkus. priserne er ikke helt så fluktuerende på de modeller som normale hjemmeskærme. De her er til lidt mere "prof" brug. (og ja 1785 er en fin pris)

Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu