recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Dolby atmos 5.1.2 og Zone2 - Marantz 7010
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Dolby atmos 5.1.2 og Zone2 - Marantz 7010

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Pittens Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 25-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 225
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pittens Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Dolby atmos 5.1.2 og Zone2 - Marantz 7010
    Sendt: 02-September-2019 kl. 21:25
Hejsa

Er ved at sætte mit 5.1.2 setup til og vil egentlig gerne udnytte Marantzens zone2 egenskaber blot i Stereo - er det muligt at køre 5.1.2 i zone 1 og Stereo i zone 2 samtidigt?

Hvordan skal det tilsluttes? Jeg bliver ikke helt klog af Marantz manualen andet at det virker til at zone2 skal køre på nogle af height terminalerne?

Kan Marantz egentligt streame over wifi fra eksempelvis spotify og Youtube? Eller skal der noget andet til? Den akn over BT så vidt jeg ved.

1000 tak for hjælpen.
Til top
Flippo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-Januar-2018
Status: Offline
Point: 1307
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flippo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2019 kl. 09:23
Har du spurgt sælger? For de yder vel hjælp til betjeningen?
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2019 kl. 09:52
Mon ikke. Det kan lade sig gøre. Det er 9 kanals receiver. Kør opsætningen igennem, så viser den dig hvor du skal forbinde dine højtaler. 

7010 har spotify connect, så du kan streame fra Spotify direkte via Wifi til receiveren. 
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2019 kl. 09:54
Oprindeligt skrevet af Flippo Flippo skrev:

Har du spurgt sælger? For de yder vel hjælp til betjeningen?

Nu er det en receiver der kommet på market for 4 år siden. Så den er nok ikke købt ny for nyligt. Hvis den er købt brugt, så tror jeg næppe at sælger yder support.
Til top
Flippo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-Januar-2018
Status: Offline
Point: 1307
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flippo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2019 kl. 10:44
Oprindeligt skrevet af PerW PerW skrev:

Oprindeligt skrevet af Flippo Flippo skrev:

Har du spurgt sælger? For de yder vel hjælp til betjeningen?

Nu er det en receiver der kommet på market for 4 år siden. Så den er nok ikke købt ny for nyligt. Hvis den er købt brugt, så tror jeg næppe at sælger yder support.

HiFi Freaks vil da forhåbentlig være hjælpesomme m.h.t. betjeningen.
Til top
Pittens Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 25-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 225
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pittens Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2019 kl. 17:40
tænkte egentligt at forummet var til at man kunne hjælpe hinanden med egne erfaringer - at henvise til salgstedet vil jo ellers være løsningen på de fleste topics.

Tak alligevel - jeg finder ud af det Thumbs Up
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2019 kl. 17:53
Jeg kan desværre ikke svare, da jeg kører 9 højtaler til Atmos.

Men så vidt jeg husker så fortæller den rigtig godt hvor du skal forbinde højtaerne, når du kører setup igennem.
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4242
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2019 kl. 19:20
Oprindeligt skrevet af Pittens Pittens skrev:

Hejsa

Er ved at sætte mit 5.1.2 setup til og vil egentlig gerne udnytte Marantzens zone2 egenskaber blot i Stereo - er det muligt at køre 5.1.2 i zone 1 og Stereo i zone 2 samtidigt?

Hvordan skal det tilsluttes? Jeg bliver ikke helt klog af Marantz manualen andet at det virker til at zone2 skal køre på nogle af height terminalerne?

Kan Marantz egentligt streame over wifi fra eksempelvis spotify og Youtube? Eller skal der noget andet til? Den akn over BT så vidt jeg ved.

1000 tak for hjælpen.
Ja via zone 2 hdmi out

Ja den har wifi, så streamer selvsagt direkte fra nettet.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu