recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Dolby Atmos med skrå vægge
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Dolby Atmos med skrå vægge

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
lazboy Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 20-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 28
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lazboy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Dolby Atmos med skrå vægge
    Sendt: 04-December-2016 kl. 18:14
Jeg har ved at sætte en loft-lejlighed i stand, og i den forbindelse tænker jeg på at sætte indbygningshøjttalere op i de 3 skrå vægge bag lærredet. 

Hvordan tror I det vil fungere med skrå vægge? og hvor højt skal jeg sætte de 4 "loftshøjttalere"

Til top
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Point: 1858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2016 kl. 14:39
Jeg tror det vil fungere helt ok med skrå vægge. Du kan bruge vejledningerne på Dolby's Atmos-hjemmeside til at placere dem. Men - skal du bruge 4?
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
lazboy Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 20-Januar-2007
Sted: Denmark
Point: 28
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lazboy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2016 kl. 21:37
Oprindeligt skrevet af jacobe jacobe skrev:

Jeg tror det vil fungere helt ok med skrå vægge. Du kan bruge vejledningerne på Dolby's Atmos-hjemmeside til at placere dem. Men - skal du bruge 4?

Nej men når jeg nu alligevel er i gang så trækker jeg nok kabler så jeg kan lave Atmos 7.2.4 når nu forstærkeren alligevel understøtter det.   
Til top
ldplusse Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 09-August-2006
Sted: Ringsted
Point: 359
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ldplusse Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-December-2016 kl. 21:46
Jeg har skrå lofter og der fungere Atmos fint.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu