|
Dolby Atmos på Popcorn Hour (A-200)? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
DanishBacon ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 457 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-December-2016 kl. 14:01 |
Jeg har fået mig en Marantz SR-7010 receiver med Atmos, som jeg selvfølgelig gerne vil lege med
![]() Jeg kan dog ikke få det til at virke. Jeg bruger en PopcornHour A200 som afspiller og har sat den til at bitstreame. Burde det så ikke bare virke? Har i andre har haft med at afspille Atmos eller DTS-X fra en A-200 (eller en ældre model)? |
|
LG OLED C8 65” | Marantz SR7010 | XTZ 99.36 | Nvidia Shield TV | Squeezebox
|
|
![]() |
|
Mefisto ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-August-2016 Status: Offline Point: 1697 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har en Yamaha og på den skal man specifikt slå Dolby Surround til før den slårover på Atmos. Det virker til gengæld selvom jeg afspiller demoer med Atmos fra en gammel wdtv live, så jeg ville tro at det burde virke for dig også.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |