Så blev det tid til at få vist min opdatering af hjemmebio' en
Som nævnt tidligere regner vi med at flytte til næste, og planen var at vente med at skifte udstyr i hjemmebio' en, men udsigten med at vente et helt år kunne jeg ikke holde ud...
Så det er blevet til nyt udstyr, men ikke helt færdig med at skjule kabler og andre småting, som kan ses på billederne.
Der er købt følgende ind, Højtalere: Monitor Audio R270 Front - R225 Center - R45 Bag R360 - Subwoofer 100 Watt rms. Cambridge Aduio Azur 540 v.3 Reciever 6x80 Watt og 2x100 watt i stereo mode. Logitech Harmony One + Dinovo mine keyboard.Nintendo Wii. Til sidst har jeg bygget mediacenter.
Billedet af hvordan setup' et ser ud nu.

Billedet af den nye forstærker, og hjemmebygget Mediacenter, som begge skulle overholde visse mål for at kunne være i vores "elskede"tv møbel.

Katten som elsker at være i centrum, og som lige skulle sætte sit præg på det nye udstyr, samme aften som jeg hentede det hjem, risede hun lige subwoofer...

Ville prøve at tage et billed af skærmen med afspilning fra mediacenter, men det gamle digital kamere klarede det ikke så godt, ser noget bedre ud live...

Billeder af Mediacenter med mediaportal kørende:

Hoved Udstyr:
TV: &nb sp; Samsung 50" PQ97
Forstærker: Cambridge Audio 540 V.3 5.1 Kanal
Højtalere: Monitor Adudio Radius - R270- R225 - R45
Subwoofer: Monitor Audio R360 100 RMS
Kabler: Van Der Hul Højtaler Kabel
Andet Udstyr:
PS3 - Bluray & spil
Nintendo Wii: Spil
Mediacenter: Film & Musik
Logitech harmony One remote
Logitech Dinovo Mine - Keyboard/Mus til Mediacenter
Mediacenter PC:
Gigabyte GA-MA78GM-DS2HP
AMD 4850e cpu
2 GB Ram
slimline dvd brænder
500 GB intern HDD + 1500 GB extern HDD
Logitech Dinovo Mine + Harmony One
Vista + Mediaportal
Det var så lidt fra denne gang, vil sige jeg syntes pengene er utroligt godt givet ud, har virkelig fået et løft på lyd siden. Der har monitor og cambridge aduio virkelig imponeret mig. Alle de detaljer som jeg ikke har hørt før, hvordan lyden er kommet til at lyde.
Redigeret af DonBirger - 09-November-2008 kl. 13:47