|
Dongle fra Kina |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
SirTofting ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 95 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-Maj-2013 kl. 20:36 |
Jeg har lige købt mig et dejligt Panasonic UT50, men jeg vil gerne have den sat op med en trådløs wi-fi forbindelse, og så skal jeg jo bruge en wifi-dongle.
Herhjemme koster sådan en filejs den nette sum af 600 kr., hvilket jeg synes er mange penge. Her taler vi om en Panasonic TY-WL20. På ebay kan den købes for 350 kr. Nogen der har erfaring med at købe en dongle fra Kina, og er der noget jeg skal være opmærksom på? |
|
![]() |
|
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg havde nok købt i DE i stedet hvis det endelig var.
http://www.idealo.de/preisvergleich/OffersOfProduct/3232656_-ty-wl20-panasonic.html |
|
![]() |
|
longjohn2 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 1046 |
Du risikerer at komme til at betale told, moms og især det grimme toldbehandlingsgebyr (160 kr), når varen koster over 80 kr.
(vær opmærksom på, at hvis du køber via Amazon.de/Amazon.co.uk kan du også risikere, at varen kommer fra Kina eller lignende med samme ekstraudgifter til følge.) Et alternativ kan være sådan en her (hvis der er en Ethernet-port på dit TV): Der er også andre modeller, denne her koster ca 300 kr. i DK |
|
![]() |
|
SirTofting ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 95 |
Tak for info begge to ![]() Jeg tror jeg prøver mig med den adapter fra Netgear..
|
|
![]() |
|
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2830 |
Dog ikke hvis man læser (og undersøger) hvem sælgeren er først - med andre ord, køber du af Amazon og ikke en tilknyttet sælger så kommer den IKKE fra Kina.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |