recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - downgrade fra ios 6 til 5
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

downgrade fra ios 6 til 5

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4262
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: downgrade fra ios 6 til 5
    Sendt: 07-Oktober-2012 kl. 12:34
har forsøgt at downgrade min iphone fra 6 til 5, men render ind en 3194 fejl. 
Er der nogen der med succes har klaret det?
Til top
JayKay Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: Helsingør, Dk
Point: 545
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JayKay Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Oktober-2012 kl. 12:47
Så vidt jeg er orienteret skulle det kunne lade sig gøre. Men ikke 4s :(
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Oktober-2012 kl. 13:52
Det er en 3 gs, men har fundet ud af, at man skulle have haft en kopi af shsh hvad det så end er :(
Til top
Brianigenigen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Maj-2010
Sted: Danmark
Point: 624
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brianigenigen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Oktober-2012 kl. 18:17
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Oktober-2012 kl. 18:40
Virker det ikke kun, hvis man gør det før man opdatere systemet, altså skulle jeg ikke hve gjort det inden jeg installerede ios6?
Til top
Casper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-April-2006
Sted: Denmark
Point: 598
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Casper Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2012 kl. 08:43
Hvis man bruger nedstående link, ens iOS-model og så firmwaren man ønsker - burde det så ikke kunne lade sig gøre at downgrade??

Jeg mener at have forsøgt før, bare for at teste..
Af børn og fulde folk skal man høre sandheden.
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2012 kl. 08:58
Har prøvet den, men den strejker i forsøget og vil ikk lade mig gøre det
Til top
Casper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-April-2006
Sted: Denmark
Point: 598
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Casper Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2012 kl. 11:18
Ja okay, så er det måske dumt at jeg selv forsøger. Apple har nok sikret at det ikke kan lade sig gøre.
Af børn og fulde folk skal man høre sandheden.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu