|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Kenneth Lund ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 214 |
![]() Sendt: 27-November-2009 kl. 07:28 |
Skal hver eneste kunde virkelig selv sidde og klippe station-ikoner sammen, resize, gemme og kopiere ind eller har Logitech en samling af grafiske station-ID's der kan downloades i rigtig størrelse?
|
|
Mvh Kenneth WedMore Lund
Se evt. min blog med brugertest og anmeldelser af TV, lyd og gadgets her :] |
|
![]() |
|
Guests ![]() Gæst ![]() |
![]() |
Nej for pokker da... der er denne her helt fantastiske side med stort set alle de ikoner du skal bruge: http://www.iconharmony.com/
|
|
![]() |
|
Kenneth Lund ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 214 |
![]() |
Wuhuuuuuuuuuuuuuu
![]() |
|
Mvh Kenneth WedMore Lund
|
![]() |
|
![]() |
Æv, de første mange jeg tjekker (DR, TV2, TV3, TV3+, alle Canal+ kanalerne) er der så ikke
![]() Edit: dvs. de er der ikke til 1100-modellen, men til One......... prøver lige om de står pænt på 1100'eren eller om størrelsen er forkert :) Redigeret af Kenneth Lund - 27-November-2009 kl. 08:20 |
|
Mvh Kenneth WedMore Lund
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |