|
download fra filmstriben.dk |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Let it be ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 04-April-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 33 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-April-2015 kl. 08:44 |
Hej ved ikke om det er den rigtige kategori, eller den skulle have været under ¨FILM¨ beklager hvis det er forkert.
Jeg ville låne en film på biblioteket men de sender mig til FILMSTRIBEN.DK hvor man så kan låne den via sit biblioteks login, men det var meningen jeg skulle have den med og ikke bare se den her og nu. Så kan man download fra filmstriben.dk så jeg kan ta den med og se den på farten. Har prøvet med GetFlv som er den første på Google, som skulle virke men det gør den ikke. så har jeg prøvet med Internet Download Manager, StreamTransport og aTube Catcher 2.0 men også uden held. |
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3848 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har du set om det er et andet bibliotek der har den som skive (fjernlån via bibliotek.dk)
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Du kan ikke downloade film og bøger fra bibliotekerne. Pga rettigheder har du kun mulighed for streaming.
|
|
![]() |
|
Let it be ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 04-April-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 33 |
Ja jeg startede med og tjekke efter andre biblioteker, men de har kun sikkerheds kopien på statsbiblioteket i Århus og det kongelig som kun er til syn på læsesalen og ikke udlån.
Og nej se den direkte (streaming) var jo det der er bevæggrunden til spørgsmålet, for muligheden på farten vil være via HotSpot med 2½ time film er det lagt fra optimalt også hvis jeg ser den over nogle gange, så det var derfor jeg var interesseret i her og nu og have den på harddisken. |
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
så vælger man at købe den et eller andet sted og kopierer den over.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |