recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - download fra filmstriben.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

download fra filmstriben.dk

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Let it be Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 04-April-2011
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 33
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Let it be Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: download fra filmstriben.dk
    Sendt: 16-April-2015 kl. 08:44
Hej ved ikke om det er den rigtige kategori, eller den skulle have været under ¨FILM¨ beklager hvis det er forkert.

Jeg ville låne en film på biblioteket men de sender mig til FILMSTRIBEN.DK hvor man så kan låne den via sit biblioteks login, men det var meningen jeg skulle have den med og ikke bare se den her og nu. Så kan man download fra filmstriben.dk så jeg kan ta den med og se den på farten.
Har prøvet med GetFlv som er den første på Google, som skulle virke men det gør den ikke. så har jeg prøvet med Internet Download Manager, StreamTransport og aTube Catcher 2.0 men også uden held.
Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Point: 3848
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim.t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2015 kl. 09:00
Har du set om det er et andet bibliotek der har den som skive (fjernlån via bibliotek.dk)
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2015 kl. 09:13
Du kan ikke downloade film og bøger fra bibliotekerne. Pga rettigheder har du kun mulighed for streaming.
Til top
Let it be Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 04-April-2011
Sted: Danmark
Point: 33
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Let it be Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2015 kl. 16:46
Ja jeg startede med og tjekke efter andre biblioteker, men de har kun sikkerheds kopien på statsbiblioteket i Århus og det kongelig som kun er til syn på læsesalen og ikke udlån.
Og nej se den direkte (streaming) var jo det der er bevæggrunden til spørgsmålet, for muligheden på farten vil være via HotSpot med 2½ time film er det lagt fra optimalt også hvis jeg ser den over nogle gange, så det var derfor jeg var interesseret i her og nu og have den på harddisken.
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2015 kl. 16:39
så vælger man at købe den et eller andet sted og kopierer den over.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu