|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Splinten ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-April-2004 Sted: Lolland Status: Offline Point: 910 |
![]() Sendt: 25-November-2010 kl. 21:35 |
Hej alle (potentielle hjælpere) Der er et klip fra Politiken.tv med Volbeat, som jeg gerne vil downloade (udelukkende pga. af egen "deltagelse"), men "a' ka' et hit u' a' det" Det er en flashfil, men jeg har ikke kunnet finde et program, der kan hente filen. Der er mange add-ons til Firefox, men dem jeg har prøvet kan ikke finde filen. I Explorer ville jeg forvente, at filen ville lægge sig i temporære internetfiler, men heller ikke dette gamle trick er lykkedes for mig. Er der nogle, der kan hjælpe? På forhånd tak |
|
![]() |
|
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
RTMPDump måske. Har ikke prøvet på politiken.tv ....
Redigeret af JesperLund - 25-November-2010 kl. 23:44 |
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() |
hvis du bruger firefox som browser - så er der en addon der hedder downloadhelper - jeg bruger det blandt andet til at trække grafiktutorials ned fra youtube, når jeg lige finder en god en. men det kan trække stort set en vilkårlig fil embedded i en flash ned, fx en mp3 fra en flash afspiller eller et videoklip fra vimeo eller andre sider.
|
|
![]() |
|
Splinten ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-April-2004 Sted: Lolland Status: Offline Point: 910 |
![]() |
@JesperLund: det kan måske komme til at virke, hvis jeg får inputtet de rigtige parametre, men jeg får pt. en fejl - se nedenstående Har du et bud på hvad jeg mangler, eller taster forkert? @claus_jac: Jeg har allerede downloadhelper i Firefox, men den finder ikke filen med Volbeat fra Politiken.tv - den finder kun reklamen forud for selve indlægget... |
|
![]() |
|
zack_mk1 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1 |
![]() |
Du kan også prøve Streamtransport
Har lige prøvet at hente klippet, og det virkede fint for mig
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Takker mange gange - det spiller bare - videoklippet var hjemme på 2 minutter |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |