|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | ||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9403 |
![]() Sendt: 21-Juli-2011 kl. 22:08 |
|
Har netop fundet Lion i App store og er begyndt download.
Den har oprettet et ikon, hvor der står OS X Lion - Venter Nu har den stået sådan 1 time, er det normalt ? Synes ikke der sker noget ! ![]() Redigeret af lahan - 21-Juli-2011 kl. 22:09 |
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12348 |
![]() |
|
Den skal downloade fire gigabyte, og hvis de har travlt med at sende styresystemet ud til hundredetusinder af brugere på samme tid, så kan det være forklaringen. Hos mig tog det vel en times tid at downloade, og så en ekstra time at installere. Men jeg begyndte også at downloade et par minutter efter der blev åbnet.
|
||
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB824 | Zidoo Z1000 Pro | Apple TV 4K
Lyd: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | Mac Mini w/ Roon |
||
![]() |
||
jb17j ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 10-Juli-2006 Sted: Aalborg dk Status: Offline Point: 453 |
![]() |
|
det to ca 40 minutter og hente den for mig i går efter middag, men kunne forstille mig at der er rund på server, så der er bare at lade den stå, så skal det nok komme. Det er dog nok ikke godt hvis computer går i pause, hvis den kan finde på det.
held og lukke med det lion ser pt ud til og køre ok. mvh jan
|
||
Mvh Jan B
|
||
![]() |
||
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
|
Jeg har kørt den på 3 maskiner nu, download afhænger af nethastigheden ( er knap 4gb) mener den tog omkring 30 min om at hente, og efter man så har klikket installer gik der 40-60 min afhængig af maskine så var den klar.
Kommer der ikke noget blå i downloadikonen på lion i bunden til højre |
||
Mvh
René |
||
![]() |
||
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
|
En detalje er at ældre powerpc programmer ikke længere understøttes... Feks er ms office 2004 no go, den kørte fint med sneleoparden.. Men ok så kom der office 2011 på istedet
|
||
Mvh
René |
||
![]() |
||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9403 |
![]() |
|
Fik den "sparket" igang, skulle åbenbart holde Ctrl nede mens jeg trykkede på install igen. Ikke særligt logisk.
Ca 3 timer download siger den, men har også en meget sløv ADSL forbindelse. Og hold kæft hvor er time machine smart, det virker jo helt perfekt ved en restore. Også selvom det er på en ny maskine. |
||
![]() |
||
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3842 |
![]() |
|
Har du downloaded den 3 gange ? Har du ikke bare brændt den ud på en DVD eller USB ?
|
||
![]() |
||
![]() |
||
![]() |
|
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg syntes ikke lige jeg kan finde install filen efter opdateringen er kørt.. hvor havner den? (den havner i docken før install men efter install er den væk derfra og søgning på lion gav ikke noget resultat
|
||
Mvh
René |
||
![]() |
||
![]() |
|
|
||
![]() |
||
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4630 |
![]() |
|
Når jeg henter fra Mac App Store på min Macbook, der er opsat med en amerikansk DNS-adresse, får jeg også "Venter"-beskeden. Det kan med andre ord ikke lade sig gøre. Jeg kan se, at der er mange der oplever problemer, hvis de sidder på en VPN eller DNS-omdirigering. Det lader ikke til, at Apple har tænkt sig at løse det, for problemet har været der siden sidste år. Så hver gang jeg skal hente noget fra Mac App Store, skal jeg fjerne min DNS-opsætning - alternativt vente til jeg er på kontoret. Sjovt nok er der absolut ingen problemer med iOS App Store. Men nu er Lion installeret og det ser drøngodt ud.
|
||
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
||
![]() |
||
MaXer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-September-2007 Sted: København S Status: Offline Point: 1966 |
![]() |
|
Bør man tage backup af hele maskinen inden man begynder på dette, eller kører det bare som det skal?
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |