recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Teknik & Teori
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Downloade fra DR.dk/nu
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Downloade fra DR.dk/nu

 Besvar Besvar Side  <1 1718192021 31>
Forfatter
Besked
pfugl Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Februar-2005
Sted: Skanderborg, DK
Status: Offline
Point: 1067
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pfugl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2015 kl. 16:48
Jeppo - tak for et rigtig godt lille program. Virker perfekt til mit formål. Et lille forslag til næste release: Jeg vil gerne have mulighed for at gemme info filen som en txt fil sammen med ts filen, hvis det er muligtt.
/Peter
Til top
BJEPSEN.COM Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 30-Juli-2011
Status: Offline
Point: 128
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BJEPSEN.COM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2015 kl. 17:23
har du også en version til Mac ?? kunne være lækkert
BeoVision 12-65 NG, BeoSystem 4, BL-11, BL-6000, BL-4, ATV-4, Synology DS216-Play, Panasonic DMR-BCT84, WAOO 4K TV-Boks
Til top
kimila Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 01-August-2004
Sted: 2730 Herlev.
Status: Offline
Point: 314
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kimila Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2015 kl. 16:18
Kunne godt tænke mig at hente Husker du.. programmerne, hvordan gør jeg det.

Det der er lavet til Bonanza virker perfekt men det kan kun bruge til det program.



Redigeret af kimila - 31-Januar-2015 kl. 16:19
mvh

kimila
Til top
vilhelmekdahl Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 21-August-2014
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér vilhelmekdahl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2015 kl. 18:23
Er det muligt at hente fra tv2play, og i givet fald, hvordan?

Mvh

Vilhelm
Til top
ThomasP Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 26-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 472
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ThomasP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Marts-2015 kl. 20:35
Har DR ændret noget, så Jeppos bookmarklet ikke længere virker?

Jeg får fejlmeldingen: "Du skal være på DR.dk/tv eller DR.dk/ramasjang/tv for at bruge denne bookmarklet!" - både på Firefox og Chrome.
Til top
kim80 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 04-September-2012
Status: Offline
Point: 16
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim80 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2015 kl. 12:44
Oprindeligt skrevet af ThomasP ThomasP skrev:

Har DR ændret noget, så Jeppos bookmarklet ikke længere virker?

Jeg får fejlmeldingen: "Du skal være på DR.dk/tv eller DR.dk/ramasjang/tv for at bruge denne bookmarklet!" - både på Firefox og Chrome.

Det skyldes at DR er skiftet til at benytte https i URL'en. 
Hvis du redigerer dit bookmark og tilføjer et s efter http, så fungerer det igen.
Til top
ThomasP Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 26-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 472
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ThomasP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2015 kl. 10:55
OK, det forklarer problemet.

Næste udfordring er så at finde ud af at redigere bookmarklet og tilføje et "s" i Firefox.....
Til top
Jeppo Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 03-April-2012
Status: Offline
Point: 66
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jeppo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2015 kl. 14:29
Oprindeligt skrevet af ThomasP ThomasP skrev:

OK, det forklarer problemet.

Næste udfordring er så at finde ud af at redigere bookmarklet og tilføje et "s" i Firefox.....

Jeg har ændret bookmarkleten på jeppo.dk/dr/, så hvis du bookmarker den igen, skulle problemet være løst Wink
Til top
ThomasP Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 26-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 472
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ThomasP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2015 kl. 19:04
Fantastisk!

Mange tak! TongueTongueTongue
Til top
Bruger udmeldt 30 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 17-Juli-2013
Status: Offline
Point: 1328
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 30 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Marts-2015 kl. 19:56
Hvad med at få tekstningen med? 
Er der nogen løsning der?


Redigeret af tonice25 - 16-Marts-2015 kl. 19:57
Til top
Gromit Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 19-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 463
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gromit Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juni-2015 kl. 09:46
Har DR ændret noget den seneste uge?  Jeg får en fejlmelding på min Windows 7, når jeg forsøger, at downloade "https://www.dr.dk/tv/se/ditte-louise/ditte-louise-4-8".  

Der kommer en dialogboks op, hvor der står: Unexpected character encountered while parsing value: < Path ", line 0. position 0.

Under fanen "Details" står der: See the end of this message for details on invoking just-in-time (JIT) debugging instead of this dialog box.


Er der nogen der kan hjælpe eller har en forklaring?





Redigeret af Gromit - 27-Juni-2015 kl. 12:37
Til top
ThomasP Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 26-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 472
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ThomasP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juni-2015 kl. 16:31
Jeg har tidligere oplevet noget lignende, men det viste sig, at være DR der havde lavet fejl i linket.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 1718192021 31>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu