|
Downloade fra DR.dk/nu |
Besvar | Side <1 28293031> |
Forfatter | |
marlar
Super bruger Oprettet: 16-August-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 304 |
Funktioner
Tak(1)
|
Der er kommet en ny version af TV4ever som understøtter Bonanza på den måde at den kan generere de rigtige kommandolinjer til VLC og rtmpdump som så kan hente udsendelserne. Men uanset hvad man gør, går det langsomt fordi rtmp strømme kun kan hentes i 1:1. Så det tager en time at optage et program på en time osv.
Nyt er også at TV4ever kan se og optage udsendelser fra NRK og SVT uden regionsblokering. Live TV er ikke understøttet (endnu i hvert fald), dog kan man se NRK live TV. Men altså ikke optage. Bemærk at det er muligt at se udsendelser i TV4ever i fuld skærm. På viafree kan man nu også hente undertekster. På live oversigten på DR TV kan man nu simpelthen klikke på et kommende program for at indstille timeren automatisk. Sidst men ikke mindst har jeg lavet TV4ever Helper som kan åbne en given side i Chrome direkte i TV4ever med et enkelt klik med musen. Desuden mindre rettelser og forbedringer. |
|
revgaf
Ny bruger Oprettet: 03-Juni-2014 Sted: København, DK Status: Offline Point: 9 |
Funktioner
Tak(0)
|
Bonanza kommer snart i en version, der virker på mobil. Og dermed nok bliver nemmere at hente video fra.
|
|
marlar
Super bruger Oprettet: 16-August-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 304 |
Funktioner
Tak(0)
|
Lyder spændende med en mobiludgave af Bonanza. Hvor har du den info fra?
|
|
revgaf
Ny bruger Oprettet: 03-Juni-2014 Sted: København, DK Status: Offline Point: 9 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg er ansat i DR...
|
|
marlar
Funktioner
Tak(0)
|
For et halvt år siden annoncerede Google at Chrome-apps vil blive udfaset.
I den forbindelse har jeg kigget på forskellige alternativer og kommet frem til at platformen nw.js understøtter Chome-apps 100%. Det virker rigtigt fint, og TV4ever vil derfor fortsætte stort set uændret når Google lukker ned for Chrome-apps. Der er både fordele og ulemper ved platformen. Af ulemper kan nævnes:
Der er til gengæld også nogle store fordele:
Men foreløbig er der ingen hastværk, Chrome-apps vil fungere indtil starten af 2018! |
|
marlar
Funktioner
Tak(1)
|
Version 0.3.0.5 af TV4ever understøtter nu direkte optagelse af Bonanza.
|
|
marlar
Funktioner
Tak(0)
|
TV4ever understøtter nu video og radio fra 80-90% af verdens sites, inkl. liveoptagelser.
|
|
marlar
Funktioner
Tak(1)
|
Linket var forkert, her er det rigtige
|
|
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4711 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej. Jeg har er problem med Undertekster fra Matador når jeg bruger Jeppo's DR.dk Downloader 2. Når jeg alene vælger 'Konverter til MP4' virker det uden problemer. Hvis jeg også tilvælger undertekster kommer der kun et DOS Vidue i et kort glimt. Filen jeg prøver at optage med Undertekster er: Hilsen Carsten. |
|
Zeit
Ny bruger Oprettet: 01-Marts-2018 Status: Offline Point: 12 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeppo's downloader er outdated. Du kan bruge Youtube-DL i stedet.
|
|
davdu
Junior bruger Oprettet: 26-Juli-2016 Status: Offline Point: 44 |
Funktioner
Tak(0)
|
tv4ever virker bare
|
|
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4711 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej. TV4ever tilbyder separate undertekster for nogle få Matador afsnit. F.eks afsnit 14, men desværre ikke for afsnit 13. Jeppo's DR.dk Downloader 2 plejer at være bedre end TV4ever til at downloade med valgfri undertekster. Hvorfor ønsker jeg at downloade med separate undertekster. Det gør jeg fordi et ældre familiemedlem hører dårligt og bruger høreapparat. Så jeg vil nok prøve at installere Youtube DL. Er der nogle der kan bekræfte at jeg så kan få Danske undertekster med? Hilsen Carsten. Redigeret af csell - 09-Maj-2018 kl. 16:27 |
|
Besvar | Side <1 28293031> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |