|
Downloade fra DR.dk/nu |
Besvar | Side <1 293031 |
Forfatter | |
Zeit
Ny bruger Oprettet: 01-Marts-2018 Status: Offline Point: 12 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har haft testet det afsnit du linker til og der ingen problemer med at få underteksterne ned.
|
|
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4711 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tak. Jeg prøvere med Youtube-DL og det virker. Jeg downloadede først Microsoft Visual C++ 2010 Redistributable Package (x86) fra og installerede den: samt Windows exe fra: Og læste starten af dokumentationen: Og prøvede først programmet af ved at gå i en DOS promt og skrive YouTube-dl -h for help. Øverst vises: Usage: youtube-dl [OPTIONS] URL [URL...] Før at jeg prøvede: Youtube-dl --all-subs https://www.dr.dk/tv/se/matador/matador-saeson-3/matador-13-24 Det laver 2 filer. En 73.632 byte stor 'Matador - Et nyt liv (13)-matador-13-24.da.vtt' samt en stor MP4 fil. Nu skal jeg bare til at bruge VTT filer i stedet for SRT. Hilsen Carsten. |
|
Zeit
Ny bruger Oprettet: 01-Marts-2018 Status: Offline Point: 12 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det var godt at du fik det til at virke. Hvis du stadig vil bruge SRT filer, så kan du evt bruge til at åbne VVT filer med Subtitle Edit og gemme som som SRT filer.
|
|
Besvar | Side <1 293031 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |