|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Truckergrib ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 144 |
![]() Sendt: 20-April-2009 kl. 10:53 |
Hejsa....
Jeg skal have et nyt dvd-drev til min DP-558 Nogen der ved hvilket drev jeg skal købe ? eller om jeg kan bruge alle mærker ? MVH Anders |
|
![]() |
|
jhap ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 27-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 13 |
![]() |
Hejsa
Se evt. i denne tråd: http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=51402& PN=1 Jeg har skiftet DVD drevet i min VR558, og fulgt denne fantastiske guide til punkt og prikke. Det virker perfekt. Og ovenikøbet billigt ![]() Jhap |
|
K|i|S|S VR-558 300GB, Købt januar 2007. Firmware vers. 1.1.7
|
|
![]() |
|
Truckergrib ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 144 |
![]() |
Hej igen...
Tak for svarene.... Jeg har fulgt rådene og købt nogle nye kondensatorer til min psu, men de kondensatoerer jeg har fået er 16V mens dem der sidder i psu er 10V. Er det de forkerte jeg har fået ? |
|
![]() |
|
Aleks ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-August-2006 Status: Offline Point: 38 |
![]() |
Nej dem på 16V kan godt bruges.
|
|
KiSS DP-558
|
|
![]() |
|
![]() |
okay... jeg takker
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |