|
Dplay - live tv er det kun mig mon? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ridderdk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-September-2006 Sted: Køge, Denmark Status: Offline Point: 985 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-December-2019 kl. 16:05 |
Jeg er lige skiftet til Boxer Max og har i den forbindelse fået abonnement på Dplay.
Har andre end jeg problemer med Live TV? Ved login via Chrome får jeg slet ikke knapper til Live TV. På Android app kommer fejlen "noget gik galt prøv igen senere" ved klik på Live TV. På begge mine ATV4 kommer fejlen "kan ikke vise video" ved klik på Live TV. Dplay kundeservice påstår det er mit udstyr der er noget galt med, jeg påstår det er mit abonnement den er gal med idet jeg mistænker live tv ikke virker for lige præcis min konto, jeg havde allerede oprettet mig som bruger på Dplay og havde allerede en konto da jeg aktiverede den samme konto til at være registreret sammen med Boxer Max. På trust pilot kan jeg se den er helt gal og heldigvis er Dplay bare en "del af pakken" hos Boxer, men kunne nu godt tænke mig at høre om andre end jeg simpelthen ikke kan se Live TV. Alle andre videoer kan vises, også dem med klistermærket "Premium" påsat. Redigeret af ridderdk - 10-December-2019 kl. 16:06 |
|
![]() |
|
Flippo ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 04-Januar-2018 Status: Offline Point: 1451 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har ingen problemer overhovedet, på hverken Apple-, Android- eller Windows-enheder...
|
|
![]() |
|
ridderdk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-September-2006 Sted: Køge, Denmark Status: Offline Point: 985 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
nå, det var åbenbart kun mig der havde det problem.
efter utallige opfordringer har Dplay endelig nulstillet og genoprettet mit abonnement. Nu virker Live TV også fra mig :-) Er helt sikker på det var fordi jeg havde et "gratis" login, før jeg aktiverede Premium via Boxer, det har Dplays system ikke kunne håndtere........
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |