|
Dplay - skal/skal ikke? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
JLee ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 215 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-December-2019 kl. 12:50 |
Nu troede jeg lige, at jeg var klar til at overgå (delvist) til streamingalderen, men!
På trustpilot læser jeg om flere, der har problemer med dårlig kvalitet af afdpilning/hakken samt, at Dplay bliver ved at trække penge, selv efter at opsigelse har været bekræftet via email. Jeg får 3 mdr gratis med mit nye fastspeed abonnement og havde tænkt at starte med ~14 dages gratis før aktivering. Nu ved jeg ikke, om jeg overhovedet "tør" oprette mig, nærmest ikke engang som gratisbruger. Hjemmesiden er elendig, og det er jo ikke til at komme i kontakt med deres kundeservice. Har skrevet gennem deres formular, men man skal åbenbart oprette sig som bruger for at kunne læse evt. svar. Hva' F... er det for nogle forretningsmetoder? Er der nogen her, der kan bidrage med et telefonnummer til deres kundeservice? Er der nogen, der ved, hvor længe deres kampagne med 99 kr i 6 mdr kører? Det er jo irriterende, hvis jeg ikke kan lægge det i forlængelse af mit fastspeed og dermed går glip af de første 3 mdr... eller var det 6 mdr fra den dag, de annoncerede det? Kan man evt. selv vælge aktiveringsdato, hvis man opretter sig som ny betalende bruger? Jeg er med på, at det ikke bliver et problem med uretmæssige betalinger, såfremt jeg bliver glad for og beholder tjenesten, men forhåbentlig får jeg engang mulighed for selv at vælge tvudbyder engang og kan gå tilbage til tv-kvalitet igen :) På forhånd tak for input :) |
|
Samsung UE40ES7005XXE
Panasonic DMR-BCT820 DIGA Panasonic DMR-EH770 DIGA Panasonic DMR-EH63 Samsung SMT-H3126 |
|
![]() |
|
orm08 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Januar-2010 Status: Offline Point: 237 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
dplay - har YouSee og tror ikke jeg kommer til at se savne deres programmer. Den smule fodbolde de har, klarer jeg mig nok uden, resten har bare været tidsfordriv, der er nok noget andet i stedet for.
Så prøv at se om du kan klare dig uden, tror ikke du kommer til at savne det dplay R.I.P.
|
|
![]() |
|
Flippo ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 04-Januar-2018 Status: Offline Point: 1451 |
Jeg har absolut 0 problemer, med Dplay via Apple TV. Rent faktisk kører den væsentlig mere stabilt, end TV2 Play.
|
|
![]() |
|
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
Det kommer helt an på dine preferencer. Live-streaming er som udgangspunkt stadig i synligt dårligere kvalitet end feks Y.S kabel. Og et 65” tv vil være mere afslørende end en Ipad.
|
|
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
|
![]() |
|
Mr. Claude ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Marts-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1130 |
Jeg vil ha gratis og mere gratis... jeg ha. Og tænk man skal oprette sig som bruger! :-/ Det må sgu være noget mafia noget det der Dplay... Det bedste ville være at ALLE lod være med at skifte til Dplay, så de kommer tilbage til forhandlingsbordet med Yousee. De kan jo ikke undvære 1,2 mill. yousee kunder...
|
|
![]() |
|
slumbert ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
Skal ikke
179 er ALT for dyrt for det man får for pengene. Når de en dag kommer med et bedre produkt eller justerer priserne, så kan det være |
|
endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |