|
DP-UB9000 og LG CX |
Besvar |
Forfatter | |
TvHomer
Guld medlem Oprettet: 03-August-2009 Status: Offline Point: 756 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 01-Maj-2021 kl. 21:59 |
Jeg har begge ovenstående (sat op med en Denon x3700 mellem dem), og vil gerne høre om der er nogen der har et nogenlunde tilsvarende set-up, og som har nogle gode fif, især omkring indstillinger.
Er der også nogen der ved, om og hvordan man kan få de knapper på Panasonic fjernbetjeningen, som er til at styre et tv med, til at virke med et LG CX?
|
|
mskp
Redaktionen recordere.dk teamet Oprettet: 26-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 169 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har et setup stort set magen til dit. Det er desværre aldrig lykkedes mig at få Panny fjernbetjening til at virke med TV eller receiver.
Ellers tror jeg ikke jeg har ændret på andet end at konfigurere HDR til OLED. Fantastisk billede og lyd. Så tillykke med dit system :)
|
|
Morten
__________________ LG OLED77CX Denon AVC-X8500H Monitor Audio Silver 500/300/C350 SVS SB-4000 Panasonic DP-UB9000 Nvidia Shield TV (2019) Sony UBP-X700 Apple TV 4K |
|
TvHomer
Guld medlem Oprettet: 03-August-2009 Status: Offline Point: 756 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kan du uddybe, hvad du mener med at "konfigurere HDR til OLED"? Jeg mener ikke, at jeg har ændret andet i UB9000 end at sætte tv til "OLED". Har du gjort mere?
Redigeret af TvHomer - 03-Maj-2021 kl. 11:25 |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |