|
DR app på ATV er nede? |
Besvar ![]() |
Side <12345> |
Forfatter | ||||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10476 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Nej, boksen kan vise info om hver enkelt kanal. Den har også DVB-S2, og nogle af disse kanaler er stadig i den gamle SD opløsning, f.eks. den tyske Eurosport. Flemming
|
||||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||||
![]() |
||||
Flippo ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-Januar-2018 Status: Offline Point: 1430 |
|||
Øh nej...
![]() |
||||
![]() |
||||
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Online Point: 4863 |
|||
Joh det er bare at rykke i stikket
![]() |
||||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
||||
![]() |
||||
miri ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2066 |
|||
|
||||
miri
|
||||
![]() |
||||
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4618 |
|||
Redigeret af Rasmus Larsen - 19-April-2024 kl. 06:31 |
||||
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
||||
![]() |
||||
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7124 |
|||
Cutte strømmen er ikke nemt her.
Boksen er gemt i et skab
![]() |
||||
![]() |
||||
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5307 |
|||
Så fjernbetjening fra lænestol: Indstillinger > System > Start igen ![]() |
||||
Mvh. JørgenT
|
||||
![]() |
||||
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Online Point: 4863 |
|||
Efter at ha genstartet DRTV appen hver aften alt for længe. Prøvede jeg at dobbeltklikke på apple skærmen i mgl af en home knap på ATV fjbtj. Så blev der aktiveret en mindre skærm, hvor man kunne swipe mod højre ind til DRTV’s åbne app kom frem. Den swipede jeg opad, og vendte tilbage til hovedskærmen via pilknappen. Men her var DRTV appen stadigvæk. Anyway så gik jeg ind i app store som også var swipet frem, og her trykkede jeg på DRTV appen. Har jeg så slettet den gamle app og lagt en ny på?
Redigeret af Munch - 26-April-2024 kl. 19:06 |
||||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
||||
![]() |
||||
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4618 |
|||
Munch: Det er knappen med skærmikonet, jeg kalder Home-knappen. Når DRTV appen er åben, så vil ét tryk på Home-knappen lægge DRTV (og andre apps) i dvale. Dobbeltklik på Home-knappen frembringer menuen, hvor apps kan lukkes. At lukke dem har intet at sige for ikonerne ude på hjemmeskærmen. Apps slettes ikke (det gøres på en anden måde, ved at holde OK-knappen nede og vælge slet).
|
||||
|
||||
![]() |
||||
|||
Jeg forstår bare ikke at jeg stadig kan klikke på appen og den åbner. Jeg troede DR appen blev uvirksom ved at dobbeltklikke og svipe den op og ud af billedet. Den er vel meningen at den skal gen indstalleres, hvilket jo ikke er muligt hvis den ikke er slettet?
|
||||
|
||||
![]() |
||||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9403 |
|||
Når du dobbeltklikker og sviper op, så lukker du den bare ned. Hvis du vil afinstallere den, så skal man trykke på den i nogle sekunder og derefter vælge slet.
|
||||
![]() |
||||
|||
Nej, dobbeltklik lukker bare appen helt ned i stedet for at den går i dvale. Hvis du vil geninstallere, så skal du holde OK-knappen i midten af fjernbetjeningens navigationsfelt nede og vælg slet. Herefter kan du geninstallere fra app-butikken. Generelt bør det dog ikke ændre noget, men jeg har dog hørt en enkelt sag om, at DRTV appen opbygger en massiv mængde data pga. en kodefejl, hvilket kun kunne løses med geninstallation.
|
||||
|
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |