|
DR app på ATV er nede? |
Besvar ![]() |
Side <1 2345> |
Forfatter | |||
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4863 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Fordi den hver gang starter med hvid skærm og badebold, jeg kan ikke åbne DR appen uden at genstarte ATV.
|
|||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|||
![]() |
|||
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4863 |
||
Jeg tænker det er nødvendigt at gen installere DR appen, når den blir ved med ikke at ville åbne, men bare viser hvid-grå skærm og samme farve badebold. Jeg prøver på at gen indstallere som du beskriver.
|
|||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|||
![]() |
|||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9403 |
||
hos os andre er det nok bare at lukke dr ned. Ingen grund til at afinstallere eller genstarte atv.
|
|||
![]() |
|||
||
Det er jo det jeg har forsøgt flere gange. Jeg tror det der generer at appen åbner, er at der er kommet en rød boks hvor man skal acceptere cookies. Helt unødvendigt for at se TV.
|
|||
|
|||
![]() |
|||
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4618 |
||
Jeg ser ikke den røde boks. Hvornår fremkommer den?
|
|||
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|||
![]() |
|||
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5307 |
||
Jeg oplevede i går at DRTV app startede med en rød bjælke hvor jeg skulle acceptere småkagerne.
Måske noget nyt der lige er blevet implementeret?
![]() |
|||
Mvh. JørgenT
|
|||
![]() |
|||
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4618 |
||
Hmm, det lyder da ikke helt efter bogen. På Apple TV bør appen vel bruge Apples systemnotifikation, der spørger om appen må spore brugerens adfærd?
|
|||
|
|||
![]() |
|||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6676 |
||
Jeg fik også den røde boks med at skulle acceptere cookies.
Den forsvandt da jeg loggede ind.
|
|||
Venlig hilsen
KB |
|||
![]() |
|||
||
Det kan da ikke passe at man skal logge ind som dansk bruger i Danmark. Jeg kan ikke se jeg får noget ud af det, for hvis jeg ser en serie, husker appen hvor langt jeg er kommet. Så det kan kun være fordi DR vil ha vores data.
|
|||
|
|||
![]() |
|||
||
Det virker stadigvæk ikke. Jeg har lige mødt hvid skærm på DR appen, genstartet så jeg får åbnet appen. Trykker på OK knappen som ikke reagerer, så jeg kan ikke slette appen.
|
|||
|
|||
![]() |
|||
||
Det er ude på hovedskærmen af Apple TV at du skal rykke markøren hen på DRTV appen, holde OK-knappen på fjernbetjeningen nede, og dernæst vælge slet i den menu, der dukker op.
|
|||
|
|||
![]() |
|||
||
Ok tak
![]() |
|||
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 2345> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |