recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - DR app stopper afspilning?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

DR app stopper afspilning?

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
michael.hojgaard Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 08-September-2014
Status: Offline
Point: 47
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér michael.hojgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2020 kl. 07:06
DR skriver på deres hjemmeside:

"Apple TV: Er der stabilitets problemer med DRTV appen på Apple TV?
Vi er p.t. ved at undersøge hvorfor nogle brugere af DRTV appen på Apple TV oplever, at den stopper programmet de er ved at se, og sender dem tilbage til i startmenuen i DRTV. 
Vores appleverandør er i fuld gang med at fejlsøge."

Hvor lang tid det så kommer til at tage er ikke godt at vide.


Redigeret af michael.hojgaard - 16-April-2020 kl. 07:06
MJH
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6066
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2020 kl. 07:39
Så er der da lys forude
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
Axlon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-Maj-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Axlon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2020 kl. 13:55
Oprindeligt skrevet af jake51 jake51 skrev:

Så er der da lys forude
Er sgu bange for at der først er lys forude, når de vælger at droppe den afspiller, og igen bruge standard apple afspilleren, så det igen er muligt at spole ordentligt.
Vi havde 5 stop i går aftes på 1½timeAngryAngryAngry
Mvh Jesper
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6066
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2020 kl. 18:09
Det værste er den manglende mulighed for at spole fremad til det sted, man var kommet til
Gider ikke se mere DR, før de laver det
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
Axlon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-Maj-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Axlon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2020 kl. 18:14
Oprindeligt skrevet af jake51 jake51 skrev:

Det værste er den manglende mulighed for at spole fremad til det sted, man var kommet til
Gider ikke se mere DR, før de laver det
Kan dog godt spole frem med ATV remoten, men det er stort set umuligt at ramme det rigtige sted pga. den skod afspiller.
Mvh Jesper
Til top
----OR---- Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 787
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ----OR---- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2020 kl. 19:06
Oplever også mange stop samt at hjulet kører konstant på ATV 4K, men KUN på live udsendelser fra DR.
Arkivet spiller perfekt.
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3949
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2020 kl. 19:09
Det er ikke kun Apple problem. For vi oplevet det for første gang under hvidstens gruppen i fredag på Apple tv, så tog den med Chromecast på Shield tv Sammen problem der

Redigeret af T-Duck - 03-Maj-2020 kl. 19:15
Til top
filmnørden Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 17-April-2010
Status: Offline
Point: 23
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér filmnørden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2020 kl. 19:18
Ja samme problem her med apple 4k. Især ved Hvidsten filmen, og nu er det galt igen. Jeg opgav at filmen Hvidstengruppen. Nogen der har hørt om de har fundet fejlen. Jeg har 100/100 forbindelse og både router og apple er nyt. Min router der dog en 500 kr's fra power, og det måske lige sparsomt nok. Hvad gør i andre ?
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3949
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2020 kl. 20:22
Oprindeligt skrevet af filmnørden filmnørden skrev:

Ja samme problem her med apple 4k. Især ved Hvidsten filmen, og nu er det galt igen. Jeg opgav at filmen Hvidstengruppen. Nogen der har hørt om de har fundet fejlen. Jeg har 100/100 forbindelse og både router og apple er nyt. Min router der dog en 500 kr's fra power, og det måske lige sparsomt nok. Hvad gør i andre ?
vi trykket start forfra på Dr det hjalp
Til top
Deschain Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-August-2017
Sted: San Junipero
Status: Offline
Point: 960
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Deschain Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2020 kl. 20:29
Har også haft masser af problemer i dag med DR TV app på ATV 4K.

Det plejer ellers at køre fint her hos mig.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu