recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - DR app viser ikke alt
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

DR app viser ikke alt

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
MB17 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 03-April-2020
Sted: KBHN
Status: Offline
Point: 14
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MB17 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: DR app viser ikke alt
    Sendt: 03-April-2020 kl. 16:57
Jeg har for ca. 14 dage siden købt et Samsung UE507405UXX og har bl.a.  installeret DR's app.
 
Det virker fint - både "live" og at streame ----MEN
Hvis jeg vil streame serien "Wold on fire" så får jeg følgende besked:
"Indholdet af denne video kan ikke afspilles på denne enhed. Vi anbefaler, at du afspiller denne video fra en anden enhed - evt. via browseren på din computer."
 
Andre serier eller programmer (som jeg har prøvet) har ikke det problem.
 
Har jeg overset en indstilling, downloaded en ældre app (det ser nu ikke sådan ud) eller ??????
 
Er der nogen, som har et bud på en løsning????
 
På forhånd tak for jeres tid Big smile
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4246
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2020 kl. 17:26
Det er en kendt feature, og forklares af DR ved mgl rettigheder fra producent.
Til top
MB17 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 03-April-2020
Sted: KBHN
Status: Offline
Point: 14
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MB17 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2020 kl. 17:31
Tak,
men underligt, at jeg så kan se det på DR app'en på Ipaden  - og så se det via appleTV - eller det er måske ikke underligt??Smile
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10303
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2020 kl. 17:50
Velkommen på banen. Jeg skrev om dette problem for flere dage siden https://forum.recordere.dk/hbbtv-manglende-rettigheder_topic160516_post1615150.html?KW=#1615150

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
MB17 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 03-April-2020
Sted: KBHN
Status: Offline
Point: 14
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MB17 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2020 kl. 17:56
Tak, det indlæg havde jeg set. Smile 
Det er et svar som kan bruges - om end det ikke giver mening - altså DR.

Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2020 kl. 18:02
 Det er ganske enormt irriterende, har udvalgt en del serier, med de kan ikke ses på HBB TV, jeg nægter at Caste, har en Shield TV, men DR smøler med en App til den, så man kan se hvad man vil, det siger den er på vej, men det hat den været længe, så den kommer vel næppe før rettigheder til det man vil se er udløbet. SÆT IGANG DR.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
bubbleboy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Juni-2013
Status: Offline
Point: 769
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bubbleboy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2020 kl. 18:20
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

jeg nægter at Caste, har en Shield TV, men DR smøler med en App til den, så man kan se hvad man vil


Hvorfor nægte det ene men ikke det andet?
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2020 kl. 18:27
 Shield har jo alle de andre App´s der bruges, uden der skal bruges extra udstyr. Derudover når DR for laaang tid siden har lavet en App til ATV, så kan der da for fanden også laves en til en streaming boks der er lige så anvendt, hvad er der dog så specielt med æblemanden, er DR i lommen på dem.????
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
spawn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6822
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spawn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2020 kl. 19:09
Jeg kan anbefale TV4ever samt en Plex server - det løser problemer som dette. 
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2020 kl. 20:56
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

Derudover når DR for laaang tid siden har lavet en App til ATV, så kan der da for fanden også laves en til en streaming boks der er lige så anvendt


Dream on, der er langt flere AppleTV i Danmark end Shields....


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
MB17 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 03-April-2020
Sted: KBHN
Status: Offline
Point: 14
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MB17 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2020 kl. 21:02
tusind tak for alle svarene. 
Jeg må overveje, hvordan jeg får det løst. 
Jeg har et Apple TV, men regnede ikke med at skulle bruge det. 
Men igen - tusind tak for jeres tid. 
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4434
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2020 kl. 12:31
HbbTV mangler noget kopibeskyttelse, som DRTV tager i brug på visse programmer (som udgangspunkt er dansk public service-indhold på DRTV åbent men andre forhold gælder bl.a indkøbt udenlandsk indhold, hvor der kan være større krav til geoblokering og kopisikring).

DRTV på Smart TV er bygget på HbbTV, modsat fx. DRTV til Apple TV, som er en rigtig app. Derfor får man denne fejl på både HbbTV og Smart TV.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu