|
DR app viser ikke alt |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4747 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej. Jeg har en 20$ Android Boks, det er IKKE en 'Android TV' boks. Der har jeg lige prøvet at afspille World on Fire i Kodi ver 18.6 med DR App. Det gør den uden problemer. Jeg har også lige prøvet at afspille World on Fire i den App, der hedder DR Channels. Det gør den også uden problemer. Så der må være flere måder, at undgå den kopibeskyyelse som DR bruger i HbbTV. Det må bare være et spørgsmål om at finde den måde, der passer til dig. Hilsen Carsten. Redigeret af csell - 04-April-2020 kl. 13:51 |
|
![]() |
|
MB17 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 03-April-2020 Sted: KBHN Status: Offline Point: 14 |
Tusind tak for alle svar.
Jeg er blevet klogere, men undrer mig stadig. DR app på mit nye Samsung TV kan ikke vise Serien "World of Fire" men et nyt Sony TV kan godt. Kan jeg konkludere, at DR udvikler deres app forskelligt til de forskellige fabrikater?
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Sony har jo Android TV OS, og Android App´en kan afspille det indhold.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
MB17 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 03-April-2020 Sted: KBHN Status: Offline Point: 14 |
selvfølgelig - det giver mening😀
|
|
![]() |
|
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4658 |
Forskellige Smart TV understøtter forskellige versioner af HbbTV. Ser du den lyse eller mørke udgave af DRTv på hhv. dit Samsung og Sony TV?
DRTV til Sony TV er ikke en Android-app. Det er et genvejsikon til HbbTV-hjemmesiden fra DR.
Redigeret af Rasmus Larsen - 05-April-2020 kl. 04:32 |
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
![]() |
|
korrekt
Samsung er mørk og Sony er rød
![]() |
|
![]() |
|
jbl ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-November-2013 Sted: København Status: Offline Point: 262 |
Hvis man ser bort fra mærke-holdninger og pris, er Apple TV med DRTV så den nemmeste måde at tilgå alt indhold? Her tænker jeg især på mine gamle forældre, uden teknisk snilde, så forestil jer at hvem som helst skulle kunne gå lige til det.
|
|
![]() |
|
ZackGem ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 842 |
Inden DR fuckede deres app op på Apple TV, var det en perfekt løsning.
Men den nye app er sygt dårlig. Pause og spole virker sjældent og den er bare tumpet at navigerer rundt i. Håber de snart får den fikset.. |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19648 |
Uanset hvad, så er World of war en god serie.
Og så er den produceret så man kan få noget ud af sit lydanlæg. Efter første afsnit overvejede vi at streame de resterende, men lod være, da det vil være synd at se det ved den ringe kvalitet streaming DR tilbyder... Klaus
|
|
![]() |
|
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4658 |
Den klart bedste løsning til DRTV (og en streaming-tilværelse i almindelighed). Jeg installerede for noget tid siden en Apple TV, som vi havde til overs, hos svigermor, der runder 70 år om lidt. Hun havde aldrig havde streamet før. Hun opsagde hele tv-pakken kort efter og er helt vild med muligheden for selv at kunne vælge, hvad hun vil se. Hun har sidenhen tilføjet et par ekstra streamingtjenester. Omvendt kan jeg ikke få mine egne forældre i gang. Min far vil se sport og her er flow-tv stadig en bedre løsning for dem.
Redigeret af Rasmus Larsen - 05-April-2020 kl. 04:37 |
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
![]() |
|
Tak for jeres svar.
Jeres viden er imponerende, og fantastisk at I stiller den til rådighed :-) Jeg læser mit problem ved at købe et nyt AppleTV. Mit nuværende AppleTV er af ældre dato uden mulighed for at downloade apps. Det kan - så vidt jeg ved - alene bruges til at forbinde TV’et til en Iphone eller Ipad. I et tidligere indlæg står der, at AppleTV er en god måde for ældre mennesker til at komme i gang med at streame. Den aldersgruppe tilhører jeg - jeg har præcis samme alder som han forældre :-) Og så har jeg et spørgsmål mere om TV fjernbetjeningen og soundbar. Spørgsmålet placerer jeg også under TV, selv om jeg er i tvivl om det er det rigtige sted i dette forum
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |