|
DR.DK/TV2 Play/Netflix... samme afspiller |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
pox_101 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 09-Juni-2008 Status: Offline Point: 45 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-Januar-2015 kl. 08:03 |
Hej.
Jeg har efterhånden prøvet en del, Atv 1&2, BoxeeBox, nogle dimser jeg har glemt, og kører nu (igen) medie center på Mac Mini. Jeg har intet antenne signal, men har valgt at satse på alt via nettet. Når jeg selv nørder rundt er det fint nok - frem med mus/tastatur eller rowmote eller andet ala dette... Så får jeg det frem jeg vil, men når kone/barn/bedstemor til tider er i huset og skal betjene det, ja så er det noget bøvl. Jeg har hørt noget om scrips til XBMC som jeg vil se om jeg kan få til at fungere - således at man kan vælge TV2 play's live kanaler direkte fra XBMC, men ved ikke om det kan fungere. Men findes der en betjeningsvenlig dims der kan kontrollere dr.dk, tv2 play og netflix via en medfølgende remote... smartphones er smarte nok, men jeg savner virkelig at kunne klare det hele via en almindelig remote, og at kunne forlade hjemmet uden der udbryder en mindre krig over ikke at kunne se lige det man vil se... |
|
![]() |
|
Clemen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2006 Status: Offline Point: 606 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Måske var ideen at købe et nyt tv, der har det hele indbygget.
|
|
![]() |
|
pox_101 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 09-Juni-2008 Status: Offline Point: 45 |
Tjo, men ville nu fortrække en afspiller til formålet... Hvilket jeg også satser på ville være billigere end et nyt tv..
|
|
![]() |
|
Clemen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2006 Status: Offline Point: 606 |
Tror ikke det findes, eneste godkendte afspiller til tv2 play er chromecast. Som kræver telefon eller tablet.
Alternativt er der enheder som goalltv, men mine erfaringer er at de bestemt ikek kører problemfrit, eller er til at finde ud af for svigermor.
|
|
![]() |
|
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
Windows 8.1 har apps til dem du efterspørger.
Hvis du så har en gammel smartphone eller tablet til at ligge, så unified Remote til at styre det med. Den virker til både android, iOS og Windows Phone. Den har mus og tastatur indbygget, mulighed for at konfigurere din egen Remote og mere end 40 præ defineret Remotes indbygget. http://www.unifiedremote.com Ellers er der mulighed for en Logitech Remote af en art og mappe det hele i eventghost. Redigeret af JordanDK - 26-Januar-2015 kl. 10:23 |
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |