|
DR HD - hvilken Digitaltuner? |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5300 |
Sendt: 29-Juni-2009 kl. 08:20 |
Den er kun til Free To Air kanaler, så selv om du ikke vil have Boxer nu, skulle du måske overveje Maximum I-541 VA som er med kortlæser: Er kun lidt dyrere, og så for øvrigt Svanemærket. (Standby strømforbrug: 0.5W (~7,50 kr. årligt) Datablad: http://www.kjaerulff1.com/pre/pdfgeneretor.pre.aspx?pid=1079 &cid=198 EDIT: AV Connection har den også (til 1299,- uden Boxer abonnement): Mvh JørgenT Redigeret af JørgenT - 29-Juni-2009 kl. 13:25 |
|
Tarzan
Super bruger Oprettet: 21-Oktober-2004 Status: Offline Point: 310 |
Sendt: 29-Juni-2009 kl. 15:06 |
Jeg bor i Næstved, og her kan vi slet ikke modtage Boxer. Jeg får TV, Internet og telefon via fibernet, men vil ikke give viasats horrible priser for et ekstra kort, så vi kan få TV i soveværelset. Derfor en digitalbox, og når jeg nu alligevel skal købe, så kunne den jo lige så godt være til de nye danske gratiskanaler også. Da jeg ikke ved, hvormange af disse nye kanaler DB vil give os, og om jeg i det hele taget får muligheden for DR HD, ville jeg gerne kunne optage vha min HDD, samt benytte mig af timeren i boxen til samme.
Jeg venter spændt på et HD-TV bud fra Dansk bredbånd, som includerer en settop box med harddisk og timer i, til hjemmets "husalter" i stuen |
|
Venlig hilsen
Sven |
|
bruger udmeldt 5
-- Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
Sendt: 29-Juni-2009 kl. 21:33 |
nu tror jeg der mener fra oktober måned. Så skulle hele Danmark kunne tage det.. Og du vil ikke kunne bruge en DVBT til kabel tv, så det bør du slet ikke kikke efter..
Redigeret af pendec - 29-Juni-2009 kl. 21:36 |
|
Tarzan
Super bruger Oprettet: 21-Oktober-2004 Status: Offline Point: 310 |
Sendt: 29-Juni-2009 kl. 22:26 |
Pendec, det er jeg klar over. Men du har åbenbart overset, at jeg skrev "soveværelset". I Stuen har vi fiberTV, og for at få det i soveværelset også, skal vi have "Vista hele huset" og dermed betale 2*399 kr om året i kortleje. Det vil jeg ikke, og er derfor på jagt efter en digitaltuner, som (nu den alligevel skal købes) lige så godt vil være i stand til at modtage de nye gratis-kanaler, når de kommer til november. Denne digitaltuner skal så tilsluttes TV'et i soveværelset, mens vi stadig beholder fibernet i stuen. Så tråden her har altså et formål alligevel. Redigeret af Tarzan - 29-Juni-2009 kl. 22:28 |
|
Venlig hilsen
Sven |
|
bruger udmeldt 5
-- Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
Sendt: 29-Juni-2009 kl. 23:02 |
upser!
|
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |