|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
ghost-the-man ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Oktober-2007 Sted: DK (nordøstfyn) Status: Offline Point: 1647 |
![]() Sendt: 22-Oktober-2009 kl. 14:06 |
|
Nu er der prøve billede på DR HD kanalen med programoversigt
![]() |
||
![]() |
||
confused ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2006 Status: Offline Point: 2686 |
![]() |
|
5 øst eller 1 vest ?
|
||
Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....
|
||
![]() |
||
ghost-the-man ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Oktober-2007 Sted: DK (nordøstfyn) Status: Offline Point: 1647 |
![]() |
|
1 vest |
||
![]() |
||
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
![]() |
|
det havde nok været mere spændende for CanalDigital ejere i DK, at læse dette på forsiden af recordere, end at vide at England for DVBT2 om et par måneder?
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Ja det har du nok ret i,nu kunne jeg jo ikke lægge det ud på forsiden
![]() ![]()
|
||
![]() |
||
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
![]() |
|
det er vi jo altid... bare se den nye strategi med telefoner som betalings kort.. det har de jo haft i japan i længere tid.. Det kommer nok også snart på forsiden her.. |
||
![]() |
||
korben ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 109 |
![]() |
|
øøø jeg har lige set efter. og jeg har ikke noget på DR HD er der nogle af jer der har en test fra DR HD PT?
|
||
![]() |
||
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
|
Kan du ikke vente en uge? Kanalen starter 1/11. |
||
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
||
![]() |
||
confused ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2006 Status: Offline Point: 2686 |
![]() |
|
Nu er det vel kun på DVB-T nettet der er pladsproblemer indtil det analoge net lukkes helt, så hvorfor ikke give folk med parabol en chance for at få tunet ind ? |
||
Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....
|
||
![]() |
||
korben ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 109 |
![]() |
|
Hvad skal jeg med dit svar??? læs hvad nr 1. skriver så kunne det være at der var en grund...... |
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
|
Hvis det er programoversigten, så kan du jo bare læse den her: DR HD: Det sender kanalen Fra Recorders egen Headlines.
|
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Redigeret af korben - 25-Oktober-2009 kl. 21:54 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |