recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - DR i Windows 7 Media Center
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

DR i Windows 7 Media Center

 Besvar Besvar Side  <1 12131415>
Forfatter
Besked
mlm Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 20-Januar-2010
Sted: dk
Status: Offline
Point: 178
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mlm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2011 kl. 08:42
Jeg har med stor glæde og fornøjelse installeret programmet - endelig noget der gør Windows Media Center værd at bruge Smile
 
Jeg ser meget ofte TV-avisen 18.30 - hvordan tilføjer jeg dette til "Favoritter" ??
 
Endnu engang - tak for et super program Clap
 
Morten
Til top
Tulipan Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 23-August-2007
Status: Offline
Point: 181
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tulipan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2011 kl. 09:07
For at tilføje TV-avisen til favoritter, skal du tilføje
DrTv==&==TV AVISEN 18:30

DrTv==&==TV Avisen 1830
til filen _favoritter.txt, der findes i mappen \DR Media Center\Favoritter

Jeg ved ikke, hvorfor DR har lavet to punkter til samme program, men hvis de er ens, kan du selvfølgelig nøjes med at tilføje den ene linje til filen.


Jeg er i øvrigt klar over, at der kommer en fejl, når man starter programmet, men jeg lader det lige køre et par dage for at se, om det ikke skulle løse sig selv.
Til top
confused Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-August-2006
Status: Offline
Point: 2686
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér confused Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2011 kl. 09:10
Oprindeligt skrevet af Tulipan Tulipan skrev:


Jeg er i øvrigt klar over, at der kommer en fejl, når man starter programmet, men jeg lader det lige køre et par dage for at se, om det ikke skulle løse sig selv.
 
Sådan har jeg det også når jeg programmerer *LOL*
Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....
Til top
Tulipan Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 23-August-2007
Status: Offline
Point: 181
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tulipan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2011 kl. 09:14
Oprindeligt skrevet af confused confused skrev:

Oprindeligt skrevet af Tulipan Tulipan skrev:


Jeg er i øvrigt klar over, at der kommer en fejl, når man starter programmet, men jeg lader det lige køre et par dage for at se, om det ikke skulle løse sig selv.
 
Sådan har jeg det også når jeg programmerer *LOL*


Ostrich style Wink
Til top
mlm Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 20-Januar-2010
Sted: dk
Status: Offline
Point: 178
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mlm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2011 kl. 19:22
ganske rigtigt - problemet løste sig selv Wink
Til top
erikja Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 30-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 21
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér erikja Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Februar-2011 kl. 16:54
Virker fint her og mange tak.
 
Kan man ikke optage DR TV PODCASTS ?.
 
Optageknappen er greyed!
Til top
bphhm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Marts-2006
Status: Offline
Point: 1143
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bphhm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2011 kl. 08:39
Flot plugin der fungerer fint på min HTPC.
 
Jeg kan stærkt tilslutte mig dem der ønsker tilsvarende for både sputnik og Viaplay.
 
 
Til top
RasmusJ Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 24-Marts-2011
Status: Offline
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér RasmusJ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2011 kl. 10:39
Fedt plugin, men hvordan ser det ud med at få LIVE TV til at køre i det?
Til top
metal_hansen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 08-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 22
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér metal_hansen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2011 kl. 13:51
Kunne man ikke få DR K med?! http://www.dr.dk/K/SeK+TV.htm
http://www.nordmetal.dk
Til top
Tulipan Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 23-August-2007
Status: Offline
Point: 181
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tulipan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2011 kl. 09:25
En opsamlig af spørgsmålene:

@erikja: Det er ikke muligt at optage programmer, og det vil ikke blive gjort muligt i fremtiden.

@RasmusJ: Jeg regner ikke med, at der kommer live-tv med.

@metal_hansen: Jeg tror, at DR Ks programmer ligger i DR Nu. Jeg vil gerne have det med, men i en travl hverdag er der ikke så meget tid til hygge-projekter, så jeg ved ikke om det kommer med.
Til top
lonly Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 31-Marts-2011
Sted: dk
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lonly Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2011 kl. 23:31
Hej
 
Jeg har også brugt DR i Windows 7 Media Center gennem noget tid og det er super fedt, så tak for det :)
 
Men jeg vil gerne benytte mig af show botton true/false muligheden. er der nogen der har fået dette til at virke? Når jeg fx sætter nedenstående ind i settings.txt, så bliver alle stadig vist. Er der nogen det ved hvad jeg gør galt?
 
showDrRadioPodcastButton===false 
showDrRadioButton===false 
showDrTvPodcastButton===true 
showDrTvButton===true 
showLiveRadioButton===false 
 
Lars
Til top
Stay_Bamboocha Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 956
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stay_Bamboocha Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2011 kl. 21:52
Kan ikke få startet selv "DR TV" programmerne op, den kommer op med en medelse: Dr Media Center kunne ikke startes. Og om man vil deaktiver programmet?
 
Det HAR virket! Men MÅSKE det efter jeg har installeret SP1 at det ikke vil virke ved jeg ikk....kan ikke huske det SÅ præcist. :-(
 
Hjælp, børnene sulter efter cirkus summarum på "DR TV"
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 12131415>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu