|
DR i Windows 7 Media Center |
Besvar ![]() |
Side <1 12131415> |
Forfatter | ||
mlm ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Januar-2010 Sted: dk Status: Offline Point: 178 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Jeg har med stor glæde og fornøjelse installeret programmet - endelig noget der gør Windows Media Center værd at bruge
![]() Jeg ser meget ofte TV-avisen 18.30 - hvordan tilføjer jeg dette til "Favoritter" ??
Endnu engang - tak for et super program
![]() Morten
|
||
![]() |
||
Tulipan ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-August-2007 Status: Offline Point: 181 |
|
For at tilføje TV-avisen til favoritter, skal du tilføje
Jeg ved ikke, hvorfor DR har lavet to punkter til samme program, men hvis de er ens, kan du selvfølgelig nøjes med at tilføje den ene linje til filen. Jeg er i øvrigt klar over, at der kommer en fejl, når man starter programmet, men jeg lader det lige køre et par dage for at se, om det ikke skulle løse sig selv. |
||
![]() |
||
confused ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2006 Status: Offline Point: 2686 |
|
Sådan har jeg det også når jeg programmerer *LOL*
|
||
Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....
|
||
![]() |
||
Tulipan ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-August-2007 Status: Offline Point: 181 |
|
Ostrich style ![]() |
||
![]() |
||
mlm ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Januar-2010 Sted: dk Status: Offline Point: 178 |
|
ganske rigtigt - problemet løste sig selv
![]() |
||
![]() |
||
erikja ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 30-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 21 |
|
Virker fint her og mange tak.
Kan man ikke optage DR TV PODCASTS ?.
Optageknappen er greyed!
|
||
![]() |
||
bphhm ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-Marts-2006 Status: Offline Point: 1144 |
|
Flot plugin der fungerer fint på min HTPC.
Jeg kan stærkt tilslutte mig dem der ønsker tilsvarende for både sputnik og Viaplay.
|
||
![]() |
||
RasmusJ ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 24-Marts-2011 Status: Offline Point: 6 |
|
Fedt plugin, men hvordan ser det ud med at få LIVE TV til at køre i det?
|
||
![]() |
||
metal_hansen ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 22 |
|
Kunne man ikke få DR K med?! http://www.dr.dk/K/SeK+TV.htm
|
||
http://www.nordmetal.dk
|
||
![]() |
||
|
En opsamlig af spørgsmålene:
@erikja: Det er ikke muligt at optage programmer, og det vil ikke blive gjort muligt i fremtiden. @RasmusJ: Jeg regner ikke med, at der kommer live-tv med. @metal_hansen: Jeg tror, at DR Ks programmer ligger i DR Nu. Jeg vil gerne have det med, men i en travl hverdag er der ikke så meget tid til hygge-projekter, så jeg ved ikke om det kommer med. |
||
![]() |
||
lonly ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 31-Marts-2011 Sted: dk Status: Offline Point: 1 |
|
Hej
Jeg har også brugt DR i Windows 7 Media Center gennem noget tid og det er super fedt, så tak for det :)
Men jeg vil gerne benytte mig af show botton true/false muligheden. er der nogen der har fået dette til at virke? Når jeg fx sætter nedenstående ind i settings.txt, så bliver alle stadig vist. Er der nogen det ved hvad jeg gør galt?
showDrRadioPodcastButton===false
showDrRadioButton===false
showDrTvPodcastButton===true
showDrTvButton===true
showLiveRadioButton===false
Lars
|
||
![]() |
||
Stay_Bamboocha ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 956 |
|
Kan ikke få startet selv "DR TV" programmerne op, den kommer op med en medelse: Dr Media Center kunne ikke startes. Og om man vil deaktiver programmet?
Det HAR virket! Men MÅSKE det efter jeg har installeret SP1 at det ikke vil virke ved jeg ikk....kan ikke huske det SÅ præcist. :-(
Hjælp, børnene sulter efter cirkus summarum på "DR TV"
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 12131415> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |