recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - DR i Windows 7 Media Center
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

DR i Windows 7 Media Center

 Besvar Besvar Side  <1234 15>
Forfatter
Besked
Tulipan Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 23-August-2007
Status: Offline
Point: 181
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tulipan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2009 kl. 14:14
Som lovet er der tilføjet en kort guide i, hvordan man tilføjer logoer til live radio-stationerner. Guiden står i den første post.
Til top
jonit Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 23-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 219
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jonit Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2009 kl. 14:42
ville være rigtigt fedt hvis der blev x64 version også, du kunne jo teste med et dual boot setup?
Jeg tester gerne!

Redigeret af jonit - 29-December-2009 kl. 14:42
Jonit... , Se mere her...
Min Bio
Til top
Tulipan Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 23-August-2007
Status: Offline
Point: 181
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tulipan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2009 kl. 14:46
Oprindeligt skrevet af jonit jonit skrev:

ville være rigtigt fedt hvis der blev x64 version også, du kunne jo teste med et dual boot setup?
Jeg tester gerne!


Jeg skal gøre, hvad jeg kan for at lave en version til 64 bit. Jeg ved dog ikke helt hvornår det bliver Wink.
Til top
Kristjan Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 158
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kristjan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2009 kl. 14:51
Jeg må sige det fungerer rigtig godt. Mange tak for deling af dit program.... Big smile
Har man sagt A må man også sige GF....
Til top
Tulipan Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 23-August-2007
Status: Offline
Point: 181
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tulipan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2009 kl. 15:27
Oprindeligt skrevet af Kristjan Kristjan skrev:

Jeg må sige det fungerer rigtig godt. Mange tak for deling af dit program.... Big smile


Det var da så lidt.
Til top
KimOlsen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 29-December-2009
Status: Offline
Point: 27
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KimOlsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2009 kl. 19:31
på 64 bit kommer der en null exception, er der noget der mangler som input?
 
Var det evt muligt at dele koden, så kigger jeg på 64bit ? ;)
 
Mvh
 
Kim

Exception System.ArgumentNullException: Value cannot be null.

Parameter name: value

 

Server stack trace:

at System.Boolean.Parse(String value)

at MediaCenterApplication1.Code.DrMediaCenter..ctor(String sti)

at MediaCenterApplication1.Control..ctor(HistoryOrientedPageSession session)

at MediaCenterApplication1.MyAddIn.Launch(AddInHost host)

at MediaCenter.Extensibility.AddInEntryPointWrapper.Launch(AddInHost host)

at System.Runtime.Remoting.Messaging.Message.Dispatch(Object target, Boolean fExecuteInContext)

at System.Runtime.Remoting.Messaging.StackBuilderSink.SyncProcessMessage(IMessage msg, Int32 methodPtr, Boolean fExecuteInContext)

Til top
Tulipan Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 23-August-2007
Status: Offline
Point: 181
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tulipan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2009 kl. 13:35
Oprindeligt skrevet af ChrisJJ ChrisJJ skrev:

Hej
 
SUPER god add on til Media Center. Har lagt mærke til at lyden på radiokanalerne er temmelig høj ift på tvpodcastne. Er det noget du kan gøre noget ved? Ved godt at jeg bare kan skrue ned men kunne jo være det lå i programmet et sted Wink
 
Keep up the good work......Clap


Umiddelbart kan jeg ikke gøre noget ved lydstyrken.
Til top
Tulipan Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 23-August-2007
Status: Offline
Point: 181
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tulipan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2009 kl. 19:28
Så skulle programmet også virke i Windows 7 64-bit. Afinstaller den gamle version fra Kontrolpanel og installer derefter den nye version. Der er ingen grund til at opdatere, hvis man allerede har et virkende program.

Tak til alle dem, som har tilbudt at hjælpe med at lave en 64-bit-version.
Til top
KimOlsen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 29-December-2009
Status: Offline
Point: 27
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KimOlsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2009 kl. 19:54
Oprindeligt skrevet af Tulipan Tulipan skrev:

Så skulle programmet også virke i Windows 7 64-bit. Afinstaller den gamle version fra Kontrolpanel og installer derefter den nye version. Der er ingen grund til at opdatere, hvis man allerede har et virkende program.

Tak til alle dem, som har tilbudt at hjælpe med at lave en 64-bit-version.
 
Yes nu virker det fint ;) Takker
Til top
jonit Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 23-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 219
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jonit Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-December-2009 kl. 11:28
download linkene virker pt. ikke?
Jonit... , Se mere her...
Min Bio
Til top
Tulipan Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 23-August-2007
Status: Offline
Point: 181
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tulipan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-December-2009 kl. 16:11
Oprindeligt skrevet af jonit jonit skrev:

download linkene virker pt. ikke?


Så er links opdateret.

Der er også lagt en ny version ud, hvor navigationen rundt i programmet forhåbentlig virker bedre.
Til top
jandk Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 09-December-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 125
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jandk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Januar-2010 kl. 19:43
Tusind tak for et super plugin. I MediaPortal brugte jeg "DRipper" og har savnet denne funktionalitet i WMC. Desværre er programmet crashet et par gange, men jeg håber at der bliver udviklet videre på at gøre det helt stabilt. Interfacet er super og meget intuitivt.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234 15>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu