|
DR i Windows 7 Media Center |
Besvar ![]() |
Side <1234 15> |
Forfatter | |
Tulipan ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-August-2007 Status: Offline Point: 181 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Som lovet er der tilføjet en kort guide i, hvordan man tilføjer logoer til live radio-stationerner. Guiden står i den første post.
|
|
![]() |
|
jonit ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 219 |
ville være rigtigt fedt hvis der blev x64 version også, du kunne jo teste med et dual boot setup?
Jeg tester gerne!
Redigeret af jonit - 29-December-2009 kl. 14:42 |
|
Jonit... , Se mere her...
Min Bio |
|
![]() |
|
Tulipan ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-August-2007 Status: Offline Point: 181 |
Jeg skal gøre, hvad jeg kan for at lave en version til 64 bit. Jeg ved dog ikke helt hvornår det bliver ![]() |
|
![]() |
|
Kristjan ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 158 |
Jeg må sige det fungerer rigtig godt. Mange tak for deling af dit program....
![]() |
|
Har man sagt A må man også sige GF....
|
|
![]() |
|
Det var da så lidt. |
|
![]() |
|
KimOlsen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 29-December-2009 Status: Offline Point: 27 |
på 64 bit kommer der en null exception, er der noget der mangler som input?
Var det evt muligt at dele koden, så kigger jeg på 64bit ? ;)
Mvh
Kim
Exception System.ArgumentNullException: Value cannot be null. Parameter name: value
Server stack trace: at System.Boolean.Parse(String value) at MediaCenterApplication1.Code.DrMediaCenter..ctor(String sti) at MediaCenterApplication1.Control..ctor(HistoryOrientedPageSession session) at MediaCenterApplication1.MyAddIn.Launch(AddInHost host) at MediaCenter.Extensibility.AddInEntryPointWrapper.Launch(AddInHost host) at System.Runtime.Remoting.Messaging.Message.Dispatch(Object target, Boolean fExecuteInContext) at System.Runtime.Remoting.Messaging.StackBuilderSink.SyncProcessMessage(IMessage msg, Int32 methodPtr, Boolean fExecuteInContext) |
|
![]() |
|
Umiddelbart kan jeg ikke gøre noget ved lydstyrken. |
|
![]() |
|
Så skulle programmet også virke i Windows 7 64-bit. Afinstaller den gamle version fra Kontrolpanel og installer derefter den nye version. Der er ingen grund til at opdatere, hvis man allerede har et virkende program.
Tak til alle dem, som har tilbudt at hjælpe med at lave en 64-bit-version. |
|
![]() |
|
KimOlsen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 29-December-2009 Status: Offline Point: 27 |
Yes nu virker det fint ;) Takker
|
|
![]() |
|
jonit ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 219 |
download linkene virker pt. ikke?
|
|
Jonit... , Se mere her...
Min Bio |
|
![]() |
|
Så er links opdateret. Der er også lagt en ny version ud, hvor navigationen rundt i programmet forhåbentlig virker bedre. |
|
![]() |
|
jandk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-December-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 125 |
Tusind tak for et super plugin. I MediaPortal brugte jeg "DRipper" og har savnet denne funktionalitet i WMC. Desværre er programmet crashet et par gange, men jeg håber at der bliver udviklet videre på at gøre det helt stabilt. Interfacet er super og meget intuitivt.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 15> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |