|
DR i Windows 7 Media Center |
Besvar ![]() |
Side <1 56789 15> |
Forfatter | |
astina_dk ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 17-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 19 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tusind tak for et SUPER SUPER SUPER plugin... det er virkeligt fedt og godt lavet, fedt nogle bruger så meget tid og deler det med andre på den måde, jeg syntes nu alligevel du burde tage imod en smule donationer, men hvis du motiveres uden, så thumbs up for det, man skal jo helst brænde for det man laver, ellers er det ikke sjovt :o)
|
|
![]() |
|
Tulipan ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-August-2007 Status: Offline Point: 181 |
Det er da muligt, at der på et tidpunkt bliver mulighed for at lave en donation, men som skrevet tidligere, kan det ikke lade sig gøre, mens projektet ligger her på recordere, og jeg flytter det ikke lige en af dagene
![]() Jeg har lagt en ny version op. De vigtigste tilføjelser er en simpel favorit-funktion samt et nyt menupunkt, hvor der blandt andet ligger Danmarksmester og Musikquizzen, som virkelig manglede før! Jeg har ikke testet programmet ud over at åbne og lukke det, og da der er kommet nye funktioner og rettelser, vil der givetvis opstå fejl. Hvis der gør, så skriv hvordan og hvornår fejlene opstår. Programmet starter stadig med at se DR's hjemmeside igennem, hver gang det starter, selvom en linje i settings.txt fortæller en anden historie... (funktionen kommer senere) |
|
![]() |
|
Nullermanden ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-August-2006 Sted: Trørød, Danmark Status: Offline Point: 162 |
Hej
Jeg vil blot sige tak for en supergod add on til Media Center. Det virker uden problemer på mit Win7 32bit media center
![]() Keep up the good work...... ![]() Redigeret af Nullermanden - 28-Januar-2010 kl. 16:27 |
|
![]() |
|
Tulipan ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-August-2007 Status: Offline Point: 181 |
kongedam har gjort mig opmærksom på, at der er lavet et program, som skanner DR's Bonanza-hjemmeside og laver asx-filer, der kan afspilles i Windows Media Center. Jeg har ikke testet det, men det kan være, at I kan bruge det, og derfor viderebringer jeg linket til jer:
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=74988&PID=756611&title=vedr-dr-bonanza |
|
![]() |
|
Cannis ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 23-Februar-2010 Status: Offline Point: 1 |
Hej
Jeg har netop installeret DR Media Center v0.4.0 og er stødt på et problem med DR live tv. Det ser ud til at DR har fjernet mulighed for at streame deres live tv via media playeren (som media center benytter). Har du nogen planer om at ændre dit program således at den kan afspille H.264? |
|
![]() |
|
Nej, jeg har ingen planer om at få DR Media Center til at afspille DR's nye flash-streams, da Windows Media Player ikke understøtter dem.
Det er dog ærgerligt, at de gamle signaler ikke virker længere. |
|
![]() |
|
Henrikmh ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 63 |
Det er godt nok træls, at de lukker ned for Windows Media streamen, set fra et et mediacenter synspunkt.
Jeg har tidligere brugt myDRTV scriptet, og nu det her lille fantastiske program. At have mulighed for at se DRs programmer fra sofaen når det passede en, var noget af det, som gjorde at jeg i højere grad kunne acceptere licensen. Men det er vist slut med DR i mediacenteret når de dræber WMV signalet i april. |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Findes der ikke en dekoder-pakke, som gør at Win7 MCE kan afspille MKV-filer?
Så ville det jo være en mulighed.
M.v.h.
|
|
![]() |
|
Zulu ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 775 |
MKV hører ikke hjemme i denne sammenhæng (men det er rigtigt at der ofte findes H.264 encodet materiale i MKV-containere... ![]() Hos DR er det en Flash-container med video i H.264. |
|
![]() |
|
Forhåbentligvis er vi så heldige, at de kommende dr tv-streams (ikke live streams) kan afspilles i Windows Media Player og Media Center på en eller anden måde -- det vil tiden vise.
|
|
![]() |
|
MadsVillesen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 08-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 16 |
Super plugin. Er helt vild med det.
Er jeg den enest der synes at det ville være smat at sortere modsat, altså så den nyeste episode ligger øverst.
Når man fx vil se tv-avisen 18.30 så er der langt ned til den nyeste som jo er den man typisk vil se.
Mads
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Næææh, det synes jeg så absolut også ville være smartere - nyeste først.
![]() M.v.h.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 56789 15> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |