recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - DR i Windows 7 Media Center
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

DR i Windows 7 Media Center

Besvar Besvar Side  <1 56789 15>
Forfatter
Besked
astina_dk Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 17-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 19
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér astina_dk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2010 kl. 09:39
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tusind tak for et SUPER SUPER SUPER plugin... det er virkeligt fedt og godt lavet, fedt nogle bruger så meget tid og deler det med andre på den måde, jeg syntes nu alligevel du burde tage imod en smule donationer, men hvis du motiveres uden, så thumbs up for det, man skal jo helst brænde for det man laver, ellers er det ikke sjovt :o)
Til top
Tulipan Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 23-August-2007
Point: 181
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tulipan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2010 kl. 16:27
Det er da muligt, at der på et tidpunkt bliver mulighed for at lave en donation, men som skrevet tidligere, kan det ikke lade sig gøre, mens projektet ligger her på recordere, og jeg flytter det ikke lige en af dagene Wink.

Jeg har lagt en ny version op. De vigtigste tilføjelser er en simpel favorit-funktion samt et nyt menupunkt, hvor der blandt andet ligger Danmarksmester og Musikquizzen, som virkelig manglede før!

Jeg har ikke testet programmet ud over at åbne og lukke det, og da der er kommet nye funktioner og rettelser, vil der givetvis opstå fejl. Hvis der gør, så skriv hvordan og hvornår fejlene opstår.

Programmet starter stadig med at se DR's hjemmeside igennem, hver gang det starter, selvom en linje i settings.txt fortæller en anden historie... (funktionen kommer senere)
Til top
Nullermanden Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-August-2006
Sted: Trørød, Danmark
Point: 162
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nullermanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Januar-2010 kl. 16:26
Hej

Jeg vil blot sige tak for en supergod add on til Media Center. Det virker uden problemer på mit Win7 32bit media center Big smile

Keep up the good work......Clap

Redigeret af Nullermanden - 28-Januar-2010 kl. 16:27
Til top
Tulipan Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tulipan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2010 kl. 19:02
kongedam har gjort mig opmærksom på, at der er lavet et program, som skanner DR's Bonanza-hjemmeside og laver asx-filer, der kan afspilles i Windows Media Center. Jeg har ikke testet det, men det kan være, at I kan bruge det, og derfor viderebringer jeg linket til jer:
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=74988&PID=756611&title=vedr-dr-bonanza
Til top
Cannis Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 23-Februar-2010
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cannis Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2010 kl. 18:39
Hej

Jeg har netop installeret DR Media Center v0.4.0 og er stødt på et problem med DR live tv. Det ser ud til at DR har fjernet mulighed for at streame deres live tv via media playeren (som media center benytter).

Har du nogen planer om at ændre dit program således at den kan afspille H.264?

Til top
Tulipan Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tulipan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2010 kl. 11:13
Nej, jeg har ingen planer om at få DR Media Center til at afspille DR's nye flash-streams, da Windows Media Player ikke understøtter dem.

Det er dog ærgerligt, at de gamle signaler ikke virker længere.
Til top
Henrikmh Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-Januar-2008
Point: 63
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrikmh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2010 kl. 14:28
Det er godt nok træls, at de lukker ned for Windows Media streamen, set fra et et mediacenter synspunkt.

Jeg har tidligere brugt myDRTV scriptet, og nu det her lille fantastiske program. At have mulighed for at se DRs programmer fra sofaen når det passede en, var noget af det, som gjorde at jeg i højere grad kunne acceptere licensen.

Men det er vist slut med DR i mediacenteret når de dræber WMV signalet i april.
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2010 kl. 14:32
Findes der ikke en dekoder-pakke, som gør at Win7 MCE kan afspille MKV-filer?
Så ville det jo være en mulighed.

M.v.h.
Til top
Zulu Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-December-2005
Point: 775
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Zulu Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2010 kl. 23:02
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Findes der ikke en dekoder-pakke, som gør at Win7 MCE kan afspille MKV-filer?
Så ville det jo være en mulighed.

M.v.h.

MKV hører ikke hjemme i denne sammenhæng (men det er rigtigt at der ofte findes H.264 encodet materiale i MKV-containere... Wink)

Hos DR er det en Flash-container med video i H.264.
Til top
Tulipan Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tulipan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2010 kl. 18:15
Forhåbentligvis er vi så heldige, at de kommende dr tv-streams (ikke live streams) kan afspilles i Windows Media Player og Media Center på en eller anden måde -- det vil tiden vise.
Til top
MadsVillesen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 08-Marts-2009
Point: 16
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MadsVillesen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2010 kl. 14:18
Super plugin. Er helt vild med det.

Er jeg den enest der synes at det ville være smat at sortere modsat, altså så den nyeste episode ligger øverst.

Når man fx vil se tv-avisen 18.30 så er der langt ned til den nyeste som jo er den man typisk vil se.

Mads
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2010 kl. 14:26
Næææh, det synes jeg så absolut også ville være smartere - nyeste først. Big smile

M.v.h.
Til top

Besvar Besvar Side  <1 56789 15>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu