recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Det digitale sendenet
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - dr k lyd
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

dr k lyd

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
wads Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 16-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 339
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér wads Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: dr k lyd
    Sendt: 16-Januar-2012 kl. 18:25
Hej allesammen

Har ikke haft lyd på DR k siden omlægningen 11/1

Jeg har et Pioneer KRP, og har forsøgt både på Rødding senderen og varde senderen med samme resusltat.

Er der andre der har oplevet dette

Pft

Henrik
Til top
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2006
Sted: Nordvestjylland
Point: 1854
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2012 kl. 18:33
Oprindeligt skrevet af wads wads skrev:

Hej allesammen

Har ikke haft lyd på DR k siden omlægningen 11/1

Jeg har et Pioneer KRP, og har forsøgt både på Rødding senderen og varde senderen med samme resusltat.

Er der andre der har oplevet dette

Pft

Henrik

Oplever det engang i mellem,fra Videbæk.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2012 kl. 19:08
Nej her er der lyd fra Hedensted senderen til en triax 405 box
Til top
Egelund1 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 08-November-2009
Sted: Danmark
Point: 132
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Egelund1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Januar-2012 kl. 21:33
Dr-k er gået over til 160kbit/s aac ikke alle bokse overholder nordic normerne. (så hvis din boks/tv er bokser godkendt kan du klage til fabrikanten.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Januar-2012 kl. 22:28
Pioneer's KRP modeller var før Boxer
Til top
MF-DK Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 12-Februar-2011
Point: 8
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MF-DK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Januar-2012 kl. 23:48
En af vores fladskærme har det samme problem. Det er et Dantax 22LVD 402 DC - Boxer godkendt.
Har sendt en mail til Dantax.
Til top
Elsa Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 09-Februar-2012
Point: 17
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Elsa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2012 kl. 12:45
Jeg har et Prosonic PS22 TV. Efter januar 2012 er der ingen lyd på DR K kanalen. Alle andre gratis kanaler fungerer fint med stueantennen. Ingen kan forklare hvorfor der ikke er lyd på K. Har søgt update hos Prosonic/Denver, men her siger de at Føtex ikke har købt det hos dem...
Jeg har lavet flere gange kanalsøgning samt også ladet som om det var en helt ny installation. Jeg har også prøvet at 'flytte' kanalen fra kanal 5, men problemet følger med.   TV-et er købt for godt 2 år siden og der står at det er boxer-godkendt. Jeg har så lånt et boxer modul. Boxers kanaler fungerer fint, men stadig uden lyd på K-kanalen. Og det er jo for sent at klage til Føtex efter de 2 år.
Til top
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2006
Sted: Nordvestjylland
Point: 1854
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2012 kl. 13:22
Som jeg skrev tidligere har jeg samme problem engang imellem,men hvis jeg så skifter kanal enten op eller ned,så er der lyd på Dr K.
Bruger Humax boks
Til top
Elsa Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 09-Februar-2012
Point: 17
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Elsa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2012 kl. 13:37
Mit problem med K-kanalen uden lyd er der hele tiden.
Til top
reslfj Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-Maj-2007
Point: 2247
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér reslfj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2012 kl. 17:14
Oprindeligt skrevet af Egelund1 Egelund1 skrev:

Dr-k er gået over til 160kbit/s aac ikke alle bokse overholder nordic normerne. (så hvis din boks/tv er bokser godkendt kan du klage til fabrikanten.

Hvor finder du kravene til AAC support  - verison, level, bitrate ???

Lars  Smile
Send mindst én DR kanal HEVC kodet, så alle forstår at alt nyt skal kunne HEVC.
Til top
urbananen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 30-Januar-2010
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér urbananen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2012 kl. 18:11
Har samme problem med pioneers den sidste model, inden de lukkede og slukkede deres tv produktion. Røv irriterende.
Til top
wads Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 16-August-2008
Point: 339
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér wads Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Februar-2012 kl. 13:59
Ja det er, men går alligevel og overvejer, at melde mig til Boxer, når de nu starter på HD. Hvis ellers jeg kan finde en DVB-T2 boks, der bare er nogenlunde fornuftigt, men det bliver jo nok et mareridt.

Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu