|
DR K - nu uden lyd? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Elsa ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 09-Februar-2012 Sted: Danmark Status: Offline Point: 17 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-Februar-2012 kl. 16:27 |
Jeg har et Prosonic PS22 TV. Efter januar 2012 er der ingen lyd på DR K kanalen. Alle andre gratis kanaler fungerer fint med stueantennen. Ingen kan forklare hvorfor der ikke er lyd på K. Har søgt update hos Prosonic/Denver, men her siger de at Føtex ikke har købt det hos dem...
|
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har du lavet en ny kanal søgning?
|
|
![]() |
|
Elsa ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 09-Februar-2012 Sted: Danmark Status: Offline Point: 17 |
Ja - flere gange kanalsøgning samt også ladet som om det var en helt ny installation. Jeg har også prøvet at 'flytte' kanalen fra kanal 5, men problemet følger med.
|
|
![]() |
|
Hancock ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2005 Sted: Valby Status: Offline Point: 544 |
/Hancock
Livet er bare for kort til interlaced TV og lorteøl |
|
![]() |
|
Tak til Hancock. Jeg er flyttet til den foreslåede tråd. og kan se at andre har samme problem, hvilket altid er godt, så det ikke er en selv der er blevet tosset.
|
|
![]() |
|
goffers ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 16-Februar-2012 Status: Offline Point: 12 |
Jeg har også prøvet at 'flytte' kanalen fra kanal 5, men problemet følger med.
![]() |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19813 |
Det er dit tv det er galt med. Enten skifter du tv, køber en ekstern tunerboks ellerblot lever med at sådan er det. Klaus |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |