|
DR live stream uden undertekst på danske udsendels |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4715 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 11-Januar-2024 kl. 10:21 |
||
Ved flow TV bruges TTV s.888 til undertekster. Men nu hvor jeg streamer live TV, er det ikke muligt at få undertekster fra min apple TV. På TV2 er der altid mulighed for undertekster.
Så jeg skal vælge arkiv udgaven af live TV udsendelsen på DR for at få undertekstet. Og her tænker jeg ikke på nyheder og andre direkte udsendelser, hvor undertekster ikke giver nogen hjælp. Nogen der oplever samme begrænsning, og er det kun relateret til apple TV?
Redigeret af Munch - 14-Januar-2024 kl. 17:12 |
|||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|||
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Online Point: 10434 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Nå, du er begyndt at kunne se ulemperne ved streaming😊. Jeg kender ikke svaret, men der må være en løsning.
Flemming
|
|||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|||
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
||
Der er da ingen ulemper, kun udfordringer der kan løses. For et par år siden skulle du huske flere forskellige TTV sider på DR for at få undertekster, det er fortid. Men TV2 flow TV har stadigvæk flere forskellige sider med undertekster. På streaming er det lige omvendt. Her er TV2 automatisk med undertekster på alle kanaler, mens DR totalt mangler. Kom nu igang DR!
|
|||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|||
T-Duck
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4028 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
|
|||
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
|
|||
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2219 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det kommer nok aldrig til at lykkes, med at få DR i gang...
Men, jeg husker da, hvordan det var på Kabel-TV - YouSee med undertekster. Da jeg ville se noget på SVT1, og ville have undertekster på det, så kom jeg til at vælge undertekster fra SVT2 i stedet for!! Undertekster fra SVT2 kom så ind på SVT1-udsendelsen...
Redigeret af mnielsen - 11-Januar-2024 kl. 11:47 |
|||
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
|||
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
||
Ja jeg tænker kun på undertekster på danske film og udsendelser. Alt udenlandsk er jo på forhånd tekstet.
|
|||
|
|||
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
||
DR hænger i hvertfald i bremsen når det gælder de tekniske udfordringer, det er tydeligt!
|
|||
|
|||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19477 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Trykker man ikke bare på knappen til undertekster på ens fjernbetjening? Jeg har ikke brugt TTV i 15 år, ej heller til tekstning. Klaus
|
|||
bubbleboy
Guld medlem Oprettet: 15-Juni-2013 Status: Offline Point: 775 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Yousee har fået dem på som dvb-undertekster, så man skal ikke huske på ttv-sidetal.
|
|||
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
||
Nej!
|
|||
|
|||
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
||
Ja jeg tror underteksterne var sådan på DVB-T i tidernes morgen inden digitaliseringen og Boxer.
|
|||
|
|||
beamer
Bruger Oprettet: 08-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 233 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hos mig er der undertekster på DR app'en på Apple TV, altid ! Jeg skal da lige undersøge, hvordan mit LG Oled TV har det med sin DR app. Melder tilbage.
|
|||
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |