|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
-NEO- ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-August-2008 Status: Offline Point: 28 |
![]() Sendt: 15-August-2009 kl. 14:15 |
Jeg har bestilt en SB duet, som jeg forventer at få leveret først i næste uge. Jeg er derfor ved at lege lidt med softsqueeze og en iPeng...
Det ser rigtig lovende ud, men jeg har problemer med at få bla. DR P3 netradio til at spille, mens feks radio 100FM kommer fint igennem. Jeg får meldingen "PROBLEM: UNABLE TO PLAY FILTYPE FOR: DR P3" i displayet på playeren. Jeg har googlet lidt men synes ikke at have fundet de vises sten! Her i første omgang har jeg bare installeret SC på min Vista PC, men regner med at investere i en QNAP 219. |
|
![]() |
|
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
Manglende codec understøttelse i afspilleren, her softsqueeze (DR bruger vist wma). Det vil ikke være et problem i hardware afspilleren.
Redigeret af JesperLund - 15-August-2009 kl. 14:47 |
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
![]() |
|
krimmo ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Oktober-2006 Status: Offline Point: 70 |
![]() |
Hej
DR net radio "spiller max" på Squeezebox... ![]() Tag et kig her: radio.rosted.net/ Det er nok den nemmeste måde at få adgang til DR på. Og der er tips til hvordan det sættes op. Alternativ er at indtaste de direkte URL'er i f.eks. Favorites. Links kan findes her: www.dr.dk/netradio/wmp.asp Hvis du har en Squeezenetwork konto ser det nogenlunde således ud: Direkte links kan på lignende måde sættes i SqueezeCenter. Edit: UPS, ser nu at det var i SoftSqueeze du har problemer. ![]() Det hjælper mit indlæg jo ikke stort på. Og - ja, det er nok et spørgsmål om et manglende codec til Windåse formater. Hilsen ~/kim Redigeret af krimmo - 15-August-2009 kl. 18:00 |
|
TH42PV60 (med slanger af og til) Samsung 3126 PS3 Yamaha RX-V1700 Squeezebox Duet(s) + Classic + Boom + Touch QNAP-109 SqueezeCenter 7.5.1 |
|
![]() |
|
Kurt Poulsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1505 |
![]() |
Prøv en kommerciel radio såsom Nova FM. De sender som regel i en mp3 strøm og den kan selv softsqueeze afspille.
|
|
Mvh Kurt
Philips 50PUS9006, Sony BD200D Sonos Beam med 2 Symfonisk som baghøjtalere. Sonos Port, 2 x Sonos One Sl, 1 x Ikea Symfonisk |
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
![]() |
Jeg kan vælge Internet Radio -> Local -> DR på afspilleren - det er da nemmere end et plugin?
|
|
![]() |
|
Letten ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1963 |
![]() |
radio.rosted.net/er nu meget praktisk fordi man også får links til DR's podcasts. Men det er korrekt der er efterhånden kommet rigtig mange danske stationer med Squeezebox, default.
|
|
![]() |
|
-NEO- ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-August-2008 Status: Offline Point: 28 |
![]() |
Ok tak for tipsene.
Jeg klapper hesten med hensyn DR netradio indtil jeg har SB'installeret ![]() |
|
![]() |
|
MJ (udmeldt) ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
![]() |
Ja klap den godt
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Og vil lige til opfølgning sige at nu er den installeret og jeg haft lejlighed til at lege med den et par dage.
Det er rigtig godt! Takker og vender nok tilbage med nogle spørgsmål inden så længe - Få min QNAP i starten af sept... ![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |