|
DR NU på Panasonic smart tv |
Besvar |
Forfatter | |
skirk
Bruger Oprettet: 19-Februar-2006 Status: Offline Point: 173 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 13-April-2012 kl. 22:30 |
Hejsa
Min far har lige fået et nyt Panasonix TX-P42GT50Y og det er super fedt. Sælgeren i Panasonic centeret vise DR NU på smart tv'et, men er der en som kan fortælle mig hvordan jeg får lagt det ind? Det var vist kun en beta. Er det den beta widget som er lavet til Samdung? Bh Skirk |
|
Steen6400
Guld medlem Oprettet: 27-December-2010 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 2116 |
Funktioner
Tak(0)
|
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
ATV 4K, Nvidia Shield TV, Stofa, IPhone SE, Garmin Vivoactive 3 Music |
|
skirk
Funktioner
Tak(0)
|
Tak, Steen det var netop det :)
|
|
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Online Point: 4614 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er nemlig HbbTV, og det kører lige nu på antennenettet og hos YouSee. Jeg har talt lidt med DR omkring deres planer for HbbTV (til en artikel senere), og de nævner blandt andet, at Tv-udbyderne kan implementere det meget nemt. Det er nærmere et fravalg end et tilvalg, og da alle udsendelserne streames fra DRs servere, belaster det heller ikke Tv-udbydernes net.
Mon ikke det kommer hos de andre Tv-udbydere indenfor ganske kort tid? :-) Ellers må vi jo bare presse på i flok.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
skirk
Funktioner
Tak(0)
|
Jo mon ikke Rasmus. Men jeg håber at de åbner op for flere udsendelser. Men det er selvfølgelig kun beta :)
Jeg synes dog at der er mange udsendelser som den ikke vil afspille. Eller nogle gange vil den. Den er lidt ustabil. Men ja hbbtv DR NU er kun i beta. Skirk |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |