|
DR på Sonos kører af H.. Til |
Besvar ![]() |
Side <12345 6> |
Forfatter | |
Tweaky ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-September-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 630 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Den er gal på BlueSound her hos mig også (via TuneIn).
Det kommer dog når jeg prøver tilstrækkelig mange gange. Alle andre stationer ingen problemer. |
|
![]() |
|
Burningpanda ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2012 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4 |
Det virker heller ikke hjemme hos os her til morgen.
|
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Virker heller ikke her hos mig. Jeg har klaget igen.
Mon det er deres DR.NU tiltag som har givet problemer med båndbredden? |
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
gah ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-November-2013 Sted: Kastrup Status: Offline Point: 128 |
Så køre DR igen på Sonos med den elendige 96 kbps mobiltelefon lydkvalitet, og ikke den bedre 192 kbps som DR også streamer i.
DR har virkeligt et stort problem med manglende båndbredde på deres netradio stream ! Dette problem har eksisteret i efterhånden rigtigt mange måneder ! Fuldstændig uholdbart af en licens finanseret virksomhed som vist nok sidste år fik 3,7 milliarder. |
|
![]() |
|
Cableguy ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-Januar-2009 Status: Offline Point: 105 |
De samme problemer her! flere dage har det ikke virket...? Især noget øv, når man bruger det til vækning...
Har I fået svar, ved at sende en klage til DR?
|
|
![]() |
|
kris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1046 |
Ligesom i sidste uge skal jeg nok videreformidle, når DR svarer. Men altså: recordere.dk burde gå ind i sagen. At landets licensfinansierede medie ikke er i stand til at streame radio i 2014 er... uacceptablelt.
/kris
|
|
Sonos diverse, iDevices, WD My Book Live (NAS), MediaMonkey 4, Samsung QE55Q70R, TP-link Deco M9 Plus'ere
|
|
![]() |
|
Nico89 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-Februar-2012 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 118 |
Også problem her. Da det ikke virkede prøvede jeg tunein's android app og her virkede det heller ikke.
|
|
![]() |
|
DR streaming ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 30-Maj-2011 Status: Offline Point: 12 |
Jeg er ansvarlig for DRs streaming.
Vi har haft problemer med dele af vores netradio der bla bruges til Sonos i starten af sidste uge og her i weekenden. Nogle icecast servere giver periodiske 404-fejl, og vi arbejder på at finde årsagen til dette. (Det har intet med mangel på båndbredde hos DR) Vh thomas elton |
|
![]() |
|
opzouten ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 907 |
Jeg bruger shoutcast links til min squeezebox og har lyttet til netradio dagligt uden at opleve nogen problemer, så kan anbefale at bruge dem:
http://www.dr.dk/hjaelp/DR+Netradio/20111020145139.htm |
|
![]() |
|
kris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1046 |
Tak - det vil jeg prøve på Sonos senere i dag! Skader jo aldrig at prøve!
|
|
Sonos diverse, iDevices, WD My Book Live (NAS), MediaMonkey 4, Samsung QE55Q70R, TP-link Deco M9 Plus'ere
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7228 |
De direkte link virker lige nu på sonos.
Men om de er stabile ? |
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |