|
DR på Sonos kører af H.. Til |
Besvar ![]() |
Side <1 3456> |
Forfatter | ||
JohnH ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-Juli-2008 Status: Offline Point: 283 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Det er TuneIn der benyttes. Og på TuneIn findes der netop to kvaliteter - både i 96 og 192kbps. Hvorfor mon det er at der vælges 96kbps når der afspilles via Sonos? Og ja, man kan selv tilføje men det er da for irriterende at man skal ud i sådan noget. Man kan i øvrigt tilgå info om Sonos-afspilleren - fx http://xxx.xxx.xx.xx:1400/status/perf |
||
![]() |
||
JohnH ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-Juli-2008 Status: Offline Point: 283 |
|
Spurgte TuneIn og fik flg. (ikke så klare) svar:
Thank you for contacting us regarding this issue. The Sonos implementation uses reliability and other measures to pick a stream. We're working with Sonos to add in a feature where the listeners can select between all of the streams available from our directory, like on our mobile applications. Thanks for your patience as we continue to improve the listening experience on Sonos.
|
||
![]() |
||
pointwood ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 324 |
|
Så det kan være man skal forsøge at lægge lidt pres på Sonos?
|
||
Jramskov
|
||
![]() |
||
pilehave ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1271 |
|
Kan man lægge dem ind så de fungerer som alle andre kanaler, altså så de kan føjes til favoritter osv.?
|
||
![]() |
||
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
|
... jeg har gjort det mindst én gang her i forum. |
||
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
||
![]() |
||
HomeTheater ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 390 |
|
Jeps det er muligt via controlleren på en pc. jeg højre klikkede på det link som er i listen, og kopierede det over i Sonos controlleren, der er mulighed for at lægge en url ind og selv navngive den! held og lykke! jesper |
||
PanasonicTX-P55VT50, Sony HW40, Yamaha RX-V2900, 2x Nvidia Shield, 2x Nexus Player, Xbox one S, 3x Monitor Audio silver center, Monitor Audio surround, Paradigm ADP150 dipole, Velodyne SPL 1200 Ultra
|
||
![]() |
||
pointwood ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 324 |
|
Det tog også mig lidt tid at finde den, men du skal vælge "Manage" i top menuen og derefter vælge "Add radio station..." Jeg benytter engelsk sprog på min laptop, så jeg ved ikke hvad de danske oversættelser hedder, men det skulle være til at finde..
|
||
Jramskov
|
||
![]() |
||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9426 |
|
Hvordan ligger man et billede ind når man selv har tilføjet en radio station ?
|
||
![]() |
||
|
Ja det vil da nok ikke kunne skade. Og hvis recordere.dk nu var lidt journalist-agtige så ville de følge deres historie om DR og Sonos-problemerne op med at få udtalelser fra Sonos og TuneIn mht. kvaliteten.
|
||
![]() |
||
gah ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-November-2013 Sted: Kastrup Status: Offline Point: 128 |
|
Jeg ved ikke rigtig hvad det sker her fredag eftermiddag
Om det er DR, Tunein eller Sonos som flytter rundt på de 2 streams, men lige nu streamer Sonos i den "gode" kvalitet. Jeg har dog en mistanke om at det er DR som flytter rundt på de 2 streams. På Tunein appen., hvor man kan se de 2 stream, kan man også se at 192 nu er flyttet op øverst på listen. Det bliver spændende at se om der går "kuk" i det igen søndag formiddag nå alle netradio bruger tænder for der afspiller. |
||
![]() |
||
HomeTheater ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 390 |
|
Jeg har lige modtaget mail fra DR at teknikerne er færdige med at udbedre fejlen, og de vil gerne have feedback efter weekenden!
|
||
PanasonicTX-P55VT50, Sony HW40, Yamaha RX-V2900, 2x Nvidia Shield, 2x Nexus Player, Xbox one S, 3x Monitor Audio silver center, Monitor Audio surround, Paradigm ADP150 dipole, Velodyne SPL 1200 Ultra
|
||
![]() |
||
gah ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-November-2013 Sted: Kastrup Status: Offline Point: 128 |
|
Jeg har siden oktober 2013 kæmpet for at få DR til at skifte lyden
på Sonos fra 96 kbps til 192 kbps, jeg er derfor glad for at problemet nu tilsyneladende
er løst.
Jeg opfordrer alle på dette forum til at kontakte DR og forsøge at få dem til at give os en bedre netradio lydkvalitet. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 3456> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |