|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | ||
Boost ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-September-2008 Sted: Hedehusene Status: Offline Point: 271 |
![]() Sendt: 18-December-2010 kl. 17:20 |
|
Hej alle
Jeg vil gerne kunne afspille DRs podcast på min C200. Jeg har fundet denne side - http://nempodcast.dk - som virker rigtig fint på PC'en og min Android telefon. Desværre sker der ikke noget når jeg prøver på min C200. Kræver det nogle helt specielle links ? Nogen der måske har en anden side, som er lige så overskuelig som ovenstående, men som virker på en C200 ? Glædelig jul til alle. |
||
![]() |
||
fjmeyer ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 19-December-2010 Status: Offline Point: 7 |
![]() |
|
Tak for din omtale af www.nempodcast.dk
![]() Vi savnede nemt at kunne se DRs video podcast – fra vores iPads, derfor oprettede vi web sitet.
Efterflg. er den udv. til også at virket med iPhone, Android, m.m. - nemt, enkelt og hurtigt.
HTML5 eller Flash afspilning – derfor virker den også på alm. PC. Nu kender jeg ikke C200 andet end af omtale....
Uden at love noget på forhånd - vil jeg kigge på, hvordan, og om, siden kan blive popcorn venlig...
/Frans Josef Meyer
|
||
![]() |
||
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
|
#fjmeyer
super ide med nempodcast.dk - fungerer perfekt på både min Android telefon, Android tablet og min Iphone 4 mht. C-200 så understøtter den ikke afspilning af flashvideo og forstår ikke html5 - men den kan afspille .mp4 streamsene med en vod kommando denne vil afspille klippet på en C-200 (jeg har testet at det virker): <html> <BODY> <a href="http://vpodcast.dr.dk/sundhed/01_Binikiklar-Intro.mp4" vod>Bikiniklar Intro</a> </BODY> </html> Så kunne man lave en simpel site med links til klippene formateret som ovenstående så havde man en C-200 version. Redigeret af spawn - 19-December-2010 kl. 14:28 |
||
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
||
![]() |
||
Boost ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-September-2008 Sted: Hedehusene Status: Offline Point: 271 |
![]() |
|
Hvis der ikke skal mere til, burde det være en smal sag at ordne.
Min kæreste vil i hvert fald blive glad for muligheden, så hun ikke skal se det på computeren. |
||
![]() |
||
fjmeyer ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 19-December-2010 Status: Offline Point: 7 |
![]() |
|
Lige her og nu - har vi lagt en linie mere ind - med "vod" kommando ... kan det bruges...?
Se fx:
|
||
![]() |
||
![]() |
|
![]() Selve siden ser dog mærkelig ud med en masse firkanter, men det går jeg ud fra er pga. Popcorn Hours manglende support for alm. HTML. Måske spawn kan svare på det ? Men videoerne virker og det er for mig og min bedre halvdel det vigtigste i første omgang. Så mange tak for det. |
||
![]() |
||
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
|
jep - det skyldes Popcorn Hours begrænsede html support
Men linksense virker så det er meget fornemt - tak fjmeyer ![]() |
||
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
||
![]() |
||
![]() |
|
På sigt burde vi trimme det.... popcorn hours folk skal da også have pæne layouts ...
![]() Kan I sende mig et foto som det ser ud nu? - info@nempodcast.dk
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Sender meget gerne et billede når jeg kommer hjem engang i aften, hvis ikke spawn skulle komme mig i forkøbet.
Det er super fedt, du gider gøre det. |
||
![]() |
||
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
![]() |
|
Virker det på Dune max hd ??
Ellers fikser i da bare også det.
![]() |
||
SVP03
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Hvis du har en Dune Max HD, så er du vel den bedste til selv at svare, ved at afprøve det. |
||
![]() |
||
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
![]() |
|
|
||
SVP03
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |