|
Dr tv app på apple tv 4k fungerer ikke |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6500 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-November-2020 kl. 18:47 |
Dr tv app fungerer ikke længere på mit tv. Der er koblet et samsung hw-960k soundbar til og et apple tv 4k.
Alle andre ting fungerer perfekt. Netflix Viaplay Infuse TV2 Plex. Men hver gang jeg sætter noget på drs app så kommer der intet lyd og skærmen blinker af flere omgange. Så intet kan ses. Har prøvet at slette appen og installere den igen. Og har genstartet apple tv og opdateret apple tv. Intet hjælper Nogen der har nogen ide til hvad det kan være ?
Redigeret af forzajuve - 19-November-2020 kl. 18:48 |
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
|
Deschain ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-August-2017 Sted: San Junipero Status: Offline Point: 983 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kan ikke hjælpe, men den fungerer fint på min ATV 4K, så der er ikke en generel fejl.
|
|
![]() |
|
Guests ![]() Gæst ![]() |
Vi oplever at hver gang DR appen buffer en udsendelse så lukkes programmet vi ser og vi bliver smidt ud på enten forsiden af AppleTV eller forsiden af DR appen. Er i kontakt med DR om dette.
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7188 |
Fungerer også helt fint på begge mine ATV 4K
Eneste råd er at afinstallere og prøve igen men det er jo prøvet :-( |
|
![]() |
|
----OR---- ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 787 |
Det problem har været kendt i et år nu. Hjulet kører et splitsekund og man er tilbage på forsiden. Kan komme efter 20 minutter eller måske 2 timer. Jeg har valgt at skrotte ATV, da TV2 heller ikke fungerer optimalt (ryk hvert 6. sekund)
Android baserede afspillere har ikke disse problemer. Apple mener selvfølgelig ikke det er deres problem at udviklerne ikke kan få deres afspillere til at fungere på deres boxe.
Redigeret af ----OR---- - 21-November-2020 kl. 00:51 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |