recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Dr tv app på apple tv 4k fungerer ikke
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Dr tv app på apple tv 4k fungerer ikke

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Offline
Point: 6500
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Dr tv app på apple tv 4k fungerer ikke
    Sendt: 19-November-2020 kl. 18:47
Dr tv app fungerer ikke længere på mit tv.   Der er koblet et samsung hw-960k soundbar til og et apple tv 4k.   

Alle andre ting fungerer perfekt.  

Netflix
Viaplay
Infuse
TV2 
Plex. 

Men hver gang jeg sætter noget på drs app så kommer der intet lyd og skærmen blinker af flere omgange.  Så intet kan ses.  

Har prøvet at slette appen og installere den igen.  Og har genstartet apple tv og opdateret apple tv.   Intet hjælper
Nogen der har nogen ide til hvad det kan være ?

Redigeret af forzajuve - 19-November-2020 kl. 18:48
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
Deschain Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-August-2017
Sted: San Junipero
Point: 983
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Deschain Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-November-2020 kl. 18:55
Kan ikke hjælpe, men den fungerer fint på min ATV 4K, så der er ikke en generel fejl.
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-November-2020 kl. 20:39
Vi oplever at hver gang DR appen buffer en udsendelse så lukkes programmet vi ser og vi bliver smidt ud på enten forsiden af AppleTV eller forsiden af DR appen. Er i kontakt med DR om dette.
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7188
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2020 kl. 07:31
Fungerer også helt fint på begge mine ATV 4K

Eneste råd er at afinstallere og prøve igen men det er jo prøvet :-(

Til top
----OR---- Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-April-2004
Sted: Denmark
Point: 787
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ----OR---- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2020 kl. 00:49
Det problem har været kendt i et år nu. Hjulet kører et splitsekund og man er tilbage på forsiden. Kan komme efter 20 minutter eller måske 2 timer. Jeg har valgt at skrotte ATV, da TV2 heller ikke  fungerer optimalt (ryk hvert 6. sekund)
Android baserede afspillere har ikke disse problemer.
Apple mener selvfølgelig ikke det er deres problem at udviklerne ikke kan få deres afspillere til at fungere på deres boxe.

Redigeret af ----OR---- - 21-November-2020 kl. 00:51
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu