|
DR tv "Hov" meddelse |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jhjorsal ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 366 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-April-2025 kl. 08:13 |
Jeg for ind i mellem denne meddelelse når jeg forsøger at vælge noget inde på DR appen, og jeg bor og er i Danmark når jeg ser den, og jeg er logget ind på appen, så der er ting jeg ikke har adgang til derinde, nogen der ved hvad det kan skyldes ?
![]() |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19648 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvad er din ip adresse på WAN siden af din router?
Klaus
|
|
![]() |
|
Axlon ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1422 |
Den besked får vi også ret tit her hjemme på vores ATV4.
Jeg går ud fra det er en eller anden form for timeout, fordi app ikke lige kan få forbindelse (endnu en fejl i dr-appen). Vi plejer blot at lukke appen, og så prøve igen.
|
|
Mvh Jesper
|
|
![]() |
|
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 5030 |
Det må vel være noget HDCP blokering pga mgl rettigheder til at vise det på TV. Og det må godt vises på en lille computerskærm.
|
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
![]() |
|
jhjorsal ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 366 |
Tak for svar, virker det så næste gang du prøver? Og nu er det en app i et smart tv'et, så det er vel bare at slukke fjernsynet (det skal lige nævnes jeg spør for en ven, så jeg kan ikke lige selv prøve det af 😅)
Redigeret af jhjorsal - 16-April-2025 kl. 14:36 |
|
![]() |
|
Nu spør jeg nok dumt men hvorfor skulle der HDCP på store skærme i DR udvalg ?
|
|
![]() |
|
Åh, det har jeg faktisk ikke styr på, jeg spør for en meget lidt teknisk kammerat, men hun har internet fra YouSee via et simkort og router, og problemet var der også inden hun skiftede fra ADSL til mobil netværk, så tænker ikke det er ip adressen den går galt i byen med.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |