recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - DR tv "Hov" meddelse
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

DR tv "Hov" meddelse

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jhjorsal Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 366
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jhjorsal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: DR tv "Hov" meddelse
    Sendt: 16-April-2025 kl. 08:13
Jeg for ind i mellem denne meddelelse når jeg forsøger at vælge noget inde på DR appen, og jeg bor og er i Danmark når jeg ser den, og jeg er logget ind på appen, så der er ting jeg ikke har adgang til derinde, nogen der ved hvad det kan skyldes ?
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19648
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2025 kl. 08:51
Hvad er din ip adresse på WAN siden af din router?

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Axlon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Maj-2004
Point: 1422
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Axlon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2025 kl. 09:11
Den besked får vi også ret tit her hjemme på vores ATV4.
Jeg går ud fra det er en eller anden form for timeout, fordi app ikke lige kan få forbindelse (endnu en fejl i dr-appen).
Vi plejer blot at lukke appen, og så prøve igen.
Mvh Jesper
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Point: 5030
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2025 kl. 10:00
Det må vel være noget HDCP blokering pga mgl rettigheder til at vise det på TV. Og det må godt vises på en lille computerskærm.
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jhjorsal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2025 kl. 14:35
Tak for svar, virker det så næste gang du prøver? Og nu er det en app i et smart tv'et, så det er vel bare at slukke fjernsynet (det skal lige nævnes jeg spør for en ven, så jeg kan ikke lige selv prøve det af 😅)

Redigeret af jhjorsal - 16-April-2025 kl. 14:36
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jhjorsal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2025 kl. 14:38
Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Det må vel være noget HDCP blokering pga mgl rettigheder til at vise det på TV. Og det må godt vises på en lille computerskærm.
Nu spør jeg nok dumt men hvorfor skulle der HDCP på store skærme i DR udvalg ?
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jhjorsal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2025 kl. 15:29
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Hvad er din ip adresse på WAN siden af din router?

Klaus
Åh, det har jeg faktisk ikke styr på, jeg spør for en meget lidt teknisk kammerat, men hun har internet fra YouSee via et simkort og router, og problemet var der også inden hun skiftede fra ADSL til mobil netværk, så tænker ikke det er ip adressen den går galt i byen med.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu