recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > TV-stationer og kanaler
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - DR TV login bug
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

DR TV login bug

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
alc Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 01-Marts-2019
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér alc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: DR TV login bug
    Sendt: 01-Marts-2019 kl. 10:54
Hej folkens,

Fra i dag af starter DR med at ligge deres udsendelser op til streaming inden de bliver sendt på alm. flow tv. Det er jo super fedt og et logisk skridt i udviklingen mod on-demand og væk fra det oldnordiske flow koncept.

Jeg har dog et problem med min DR TV brugerkonto. Det er som om jeg deler bruger med en anden person. Min "senest set" liste bliver jævnligt opdateret med forskellige programmer jeg ikke selv har set. Jeg er 100% sikker på at der ikke er andre der har adgang til min konto. Jeg har også skiftet password uden at det er stoppet.

Er der andre herinde der har samme issue? Jeg kunne selvfølgelig bare logge ud, men jeg synes det er meget rart at kunne have en synkroniseret historik over hvilke programmer jeg har set så det (når det virker) er nemt at se videre fra hvor man slap, hvad enten det er på smart TV'et, computeren eller mobilen.


Redigeret af alc - 20-Marts-2019 kl. 09:53
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2019 kl. 09:50
Siden her laver en bug på dit link i form af et ekstra HTTP
Til top
alc Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 01-Marts-2019
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér alc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2019 kl. 09:53
Sorry, det er rettet nu!
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2019 kl. 10:09
Takker! Det er da også på tide DR gir os den frihed.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu