recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - DR TV og TV2 PLAY i disse dage
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

DR TV og TV2 PLAY i disse dage

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Deschain Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-August-2017
Sted: San Junipero
Status: Offline
Point: 960
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Deschain Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: DR TV og TV2 PLAY i disse dage
    Sendt: 25-Marts-2020 kl. 21:59
Er der andre der de seneste dage har oplevet hyppige udfald, pixeleringer og lydudfald på DR TV og TV2 PLAY?

Jeg plejer at opleve det et par gange om ugen, men nu er det flere gange i timen.

Kører via ATV 4K, hvis det har nogen betydning.


Redigeret af Deschain - 25-Marts-2020 kl. 22:00
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3949
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2020 kl. 22:59
Oprindeligt skrevet af Deschain Deschain skrev:

Er der andre der de seneste dage har oplevet hyppige udfald, pixeleringer og lydudfald på DR TV og TV2 PLAY?

Jeg plejer at opleve det et par gange om ugen, men nu er det flere gange i timen.

Kører via ATV 4K, hvis det har nogen betydning.

oplever det kun på Dr når der er de forskellige pressemøde, eller ikke. Kører på Apple tv4k vie fiber hos fibia
Til top
Frank13 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Juli-2017
Sted: Snekkersten
Status: Offline
Point: 1027
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Frank13 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2020 kl. 06:21
Har oplevet udfald i mere end en måned, men kun på tv2 og det er fra YouSee via stikket i væggen...

Frank


Redigeret af Frank13 - 26-Marts-2020 kl. 06:22
Til top
JørgenR Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 04-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 369
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenR Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2020 kl. 06:27
Jeg har på DR (som jeg ser mest) de seneste dage oplevet problemet, især med ret hyppige lydudfald på måske 3 sekunder.

Mon man har nedsat bitrate?
/ Jørgen
Til top
sbo Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 18-Oktober-2019
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sbo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2020 kl. 15:36
også her, på  både DR1 og TV2, men ikke Netflix  (via ATV4 / Fastspeed) 
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu