|
DR TV-app på Sony |
Besvar | Side <1234 6> |
Forfatter | |
nesager
Guld medlem Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
Funktioner
Tak(0)
|
Her virker det fint på en KDL 40 EX fra Februar 2012.
Mvh nesager |
|
Stone09
Bruger Oprettet: 02-November-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 67 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej virker os på Samsung ES8000 fra 2012 de sagde ellers det ikk ville virke med det her nummer med at ændre til Tjekkiet men virker altså her har os ændret det til dk igen for længe siden
|
|
jacobask
Guld medlem Oprettet: 10-Februar-2011 Sted: DK, Langå Status: Offline Point: 1232 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er også stoppet med at virke på mit KDL-40EX724 til ungernes store frustration da de brugte det en del.
|
|
nesager
Guld medlem Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Vores er en 723 model fra 2012,og det virker fint. Mvh. nesager Ps. Jeg må lige korrigere,det virker ikke idag. Har dog stadig appen nede i højre hjørne. Redigeret af nesager - 14-Juni-2015 kl. 09:28 |
|
JordanDK
Guld medlem Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
Funktioner
Tak(0)
|
Samme på vores to 8005 modeller, de virker også som de skal med HbbTV efter opdateringen. Og har intet evolution kit i mine, samme måde med Tjekkiet og tilbage til dansk igen. |
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
jacobask
Guld medlem Oprettet: 10-Februar-2011 Sted: DK, Langå Status: Offline Point: 1232 |
Funktioner
Tak(0)
|
@nesager: vi har også ikonet uden at det virker.
|
|
nesager
Funktioner
Tak(0)
|
Hej. Tak for din tilbage melding. Har dit aldrig virket med den nye opdatering. Det har vores,men virker så pludselig ikke mere. mvh nesager |
|
jacobask
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg er ikke helt sikker. Jeg fandt først ud af det i går aftes, men datteren siger at det er over en uge siden at det virkede sidst.
|
|
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4614 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har lige hørt tilbage fra Sony DK. De har testet 2011-modellerne og bekræfter, at der er problemer. De er gået videre med sagen hos DR, men er usikre på om det kan løses.
Det skulle stadig virke på alle 2012 modeller og frem, siger de.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
jacobask
Funktioner
Tak(0)
|
Det lyder da positivt, så må vi se om det giver noget fra sig. Hvis du hører mere må du endeligt holde os opdateret.
|
|
Jwin
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2008 Sted: København, DK Status: Offline Point: 757 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det virker så IKKE på min 2012'er. Jeg har forgæves ledt på dr.dk efter et sted man kan rapportere dette problem. Hvis du eller nogen anden har et link til det, så modtager jeg det gerne. Hvad er det egentligt der er ændret? Jeg husker at der i 2011/2012 blev indført en Chip med et unikt nummer for hvert TV. (En slags tv IMEI nummer) Er det det nummer DR er begyndt at bruge? J |
|
daskino
Guld medlem Oprettet: 08-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 783 |
Funktioner
Tak(0)
|
ærgerligt at DR nye mulighed med login for at snage i vores tv kigning ødelægger mulighed for at bruge hbb på vores "gamle" tv. Troede egentligt HBB var en fælles EU standard man ikke sådan kunne ændre på i en uendelighed.
Redigeret af daskino - 15-Juni-2015 kl. 11:15 |
|
Sony 46HX823 Samsung H5505
Roku LT, Google nexus player, Sidewinder 4 Xtreamer, WD TV HD, Live Mini og Ryan Mini2, SB 3, Wii, |
|
Besvar | Side <1234 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |