|
DR update væk - TV2 og TV3 gratis?!? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Nigo ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-August-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 163 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-Januar-2013 kl. 10:23 |
Siden i går ved middagstid har vi ikke kunnet finde DR update, DR K, DR HD og Ramasjang... Til gengæld er der kommet et par betalingskanaler som fx TV2 og TV3 og 4. Er der nogen der har oplevet det samme?
Vi bor i Kalundborg, har ikke boxer abonnement og modtager via antenne. Jeg synes ikke jeg kan finde noget om det på hverken digi-tv eller boxers hjemmeside.
|
|
![]() |
|
Nigo ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-August-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 163 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ah... At TV3 er gratis i jan-feb står under pressemeddelelser på boxer, men jeg savner stadig DR's andre kanaler - jeg har prøvet at lave en søgning
|
|
![]() |
|
Infinity ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1078 |
DR HD, Ramasjang og DR Update er uændret her i YouSee kabelnet, det er først fra i næste uge DR HD skifter navn til DR 3 og delvis ændre indhold.
|
|
mvh Infinity
|
|
![]() |
|
kbking ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 315 |
i kbh området ligger de stadigvæk dér hvor de altid har ligget
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |