|
DR1 og DR2 Nye frekvenser ? |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Da jeg skulle lave en ny søgning, blev der intet fundet på 450, på 143 så kom det hele ind. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
htpcdude
Super bruger Oprettet: 06-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 300 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har også mistet DR1, DR2 og flere andre.
Mit udstyr: HDhomerun 4 kanals boks Synology med dvblink. Problemet opstod i onsdags efter at flinke Yousee har flyttet rundt på kanalerne. Jeg kan ikke finde nogen steder hos dem hvor der står hvor de ligger. Jeg får godt nok en DR1 ind; men det er med sort skærm. :-( Nogen gode råd fra jer derude? WAF faktoren er på frysepuktet pt. :-( |
|
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5272 |
Funktioner
Tak(0)
|
Så kan du efter kanalscan gå i menu og aflæse frekvens hvor du finder DR1, DR2 osv. Hos mig ligger DR1 og DR2 på 554MHz efter omlægning. Den med sort skærm er åbenbart fordi der er indført/forberedt en krypteret udgave af kanalen. Mvh. JørgenT
|
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg skulle ikke lave en ny søgning på TVet, alle de kanaler jeg bruger var der stadig, bare i en anden rækkefølge, så skulle bare bytte om, det røg ingen tid. På Recorderen skulle der en søgning til da der manglede kanaler, bl.a nogle af DR kanalerne, da ny søgning var foretage var alle kanaler på igen. Hvilken søge frekvens har du brugt.? |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
htpcdude
Super bruger Oprettet: 06-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 300 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg kan se i dvblogic at de også ligger på 554MHz.
Prøver at slette alt og scanne igen.
|
|
Threepwood
Bruger Oprettet: 07-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 68 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hos mig ligger DR1 og DR2 efter omlægning på 586MHz.
|
|
htpcdude
Funktioner
Tak(0)
|
Slettede mine 'tv sources' = tunere i dvblogic og satte det op igen.
Det hjalp. ps. er imponeret over de hurtige svar :-) |
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |