recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Dragon Age: Origins exp-pak offentliggjort
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketDragon Age: Origins exp-pak offentliggjort

 Besvar Besvar Side  <1234 6>
Forfatter
Besked
Sploink Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Status: Offline
Point: 3215
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-November-2009 kl. 09:13
Mega fedt spil. Har brugt 25 timer på det, og har lige klaret Redcliffe questlinien og nogle side quests.

Synes AI'en på de andre man har med på holdet, er ikke eksisterende nogle gange. De fatter ikke at drikke potions, selvom det er sat på nr 2, i battle tactics
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-November-2009 kl. 09:16
sjovt, jeg har også brugt omkring 25 timer på Redclif samt nogle side opgaver.=)
 
Jeg synes det er værre med den grusomme "hit detection" fra fjendernes side. Om du står flere meter væk, kan de stadigvæk ramme, bare fordi de begyndte at slå, da du startede med at løbe væk fra dem.

Det er virkelig noget der burde have været rettet, da det ikke giver nogen mening at løbe væk, eftersom du vil blive ramt hvad enden hvad.
Til top
bibihest Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1435
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-November-2009 kl. 09:19
Oprindeligt skrevet af SteffenD89 SteffenD89 skrev:

sjovt, jeg har også brugt omkring 25 timer på Redclif samt nogle side opgaver.=)
 
Jeg synes det er værre med den grusomme "hit detection" fra fjendernes side. Om du står flere meter væk, kan de stadigvæk ramme, bare fordi de begyndte at slå, da du startede med at løbe væk fra dem.

Det er virkelig noget der burde have været rettet, da det ikke giver nogen mening at løbe væk, eftersom du vil blive ramt hvad enden hvad.


Det er så nok fordi det er et rollespil og ikke first person shooter. Der bliver kastet en ternign i spillet og hvis den siger at fjenden rammer når han slår næste gang, så rammer han uanset hvad.
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-November-2009 kl. 09:21
jo jo den del kan jeg godt forstå. Men det er stadigvæk tamt at blive ramt, på trods af at jeg ikke er i nærheden.
 
Det er sådan set også mit største problem med spillet. :)
Til top
Ponduus Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 16-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 238
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-November-2009 kl. 12:46
Oprindeligt skrevet af bibihest bibihest skrev:

Oprindeligt skrevet af Ponduus Ponduus skrev:



@bibihest: Kunne forestille mig at det er nogle abilities du har sat til. Fx tager Alistairs "Shield Wall" en god del.


Er det det jeg sætter til derinde, hvor jeg vælge hvad de skal gøre i forskellige situationer?

Ja, der burde du også kunne se det. 
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-November-2009 kl. 13:26
Hvis der er nogen af jer andre der er interesseret i The Reaver samt Champion specializationerne så skal de fåes før urne opgaven er slut (hen imod slutningen af den), i kan læse dette, men vær opmærksom på spoilers:
 
Reaver fåes ved slutningen af urne opgaven. På et tidspunkt kommer du ind i et tempel, som fører
op til en grotte. I denen grotte kan du på et tidspunkt se 3 mistænksomme mænd, som ikke vil angribe (du kan sikkert se deres navne, som ikke er røde). Før du møder dem skal du gemme. Får at få reaver skal du blive "venner" med dem, og sige ja til at hjælpe dem. Når du så senere får urnen skal du vælge at hælde noget drageblod i (har du Wynne med dig, angriber hun dig, så sørg for at have en anden end hende med! jeg skulle nemlig kæmpe mod hende + andre. Hun smutter dog hvad enden hvad du gør.) Når du når ud og tilbage til dem du lige blev venner med, skal du drikke det, og du har nu reaver. Når du har gjort det, reloader du dit spil, så du er tilbage til FØR du snakkede med dem, denne gang kan du så slå dem ihjel og undgå Wynne smutter.
 
Du mister ikke din reaver ved at reloade.
 
Hvis du ikke slår dem ihjel, og mister urnen til blodet, kan du ikke få champion. Denne får du, når ham kongen (kan ikke huske hans navn) vågner. Så vil han på et tidspunkt bede om at give dig en gave. Dette skal du sige ja til, og du bliver så "Champion of Redguard", hvorefter du så kan vælge at blive champion.
Til top
bibihest Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1435
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-November-2009 kl. 22:15
Slutter spillet når man har kæmpet den store kamp eller har afslittet the blight? For jeg har rigtig mange quests liggende og synes ikke jeg er kommet så langt i level selvom jeg snart er færdig med The Blight questen.

Er lige startet forfra, for jeg synes der var mange ting jeg ikke kendte til første gang, så nu må jeg prøve igen.
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2009 kl. 08:25
Tjaeh.. Der er vidst blight questen, også skal du samle de forskellige "nationer", men det ved jeg ikke om det er en "optional" quest.
 
Så har du laves dem, tror jeg ikke at der er meget af spillet tilbage. Dog vil jeg sige at jeg har spillet i 28/29 timer, og jeg har kun fået magikerne samt redclif med mig.Så det er muligt at du er gået lidt for hurtigt til værks og kun taget blight opgaven?
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2009 kl. 08:26
Det skal også lige siges at man forventes at være i level 20-22 når man har gennemført spillet.
Til top
Ponduus Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 16-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 238
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2009 kl. 09:02
Spillet slutter når man har klaret det sidste quest. Altså ingen mulighed for free-roam.

Jeg har spillet snart 40 timer og har fået alle nationer med mig og min character rammer snart lvl 18. I øjeblikket rydder jeg op i min quest log, hvilket har taget 4+ timer indtilvidere og jeg er ikke færdig, så der er helt klart masser af timer i sidequests. 

Desuden er spillet skam ikke færdigt bare fordi man har samlet nationerne ;)  
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2009 kl. 10:06
Nej. Har fundet en quest guide. Kan lige linke til den lidt senere.
Til top
bibihest Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1435
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2009 kl. 10:28
Ja jeg gik nok lidt for hurtig frem i første omgang, kom vist til at gå direkte til hovedquesten, efter at have spillet på en ny, har jeg allerede set mange andre ting end tidligere og jeg er først lige kommet til Denerim :) tror bare jeg skal nøjes med et par quests ad gangen og lige få dem klaret inden jeg fortsætter, så bliver det nok også sjjovere i slutningen
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234 6>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu