recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Dragon Age: Origins exp-pak offentliggjort
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketDragon Age: Origins exp-pak offentliggjort

 Besvar Besvar Side  <12345 6>
Forfatter
Besked
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2009 kl. 10:57
http://wikicheats.gametrailers.com/index.php/Dragon_Age:_Origins_-_PC_PS3_XB360/Side_Quests
 
Som i kan se, så er der rimeligt mange side quests - hvis man altså gider at bøvle med dem.
 
 
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2009 kl. 10:59
Oprindeligt skrevet af bibihest bibihest skrev:

Ja jeg gik nok lidt for hurtig frem i første omgang, kom vist til at gå direkte til hovedquesten, efter at have spillet på en ny, har jeg allerede set mange andre ting end tidligere og jeg er først lige kommet til Denerim :) tror bare jeg skal nøjes med et par quests ad gangen og lige få dem klaret inden jeg fortsætter, så bliver det nok også sjjovere i slutningen
 
Ja, det kan godt lønne sig at tage den lidt med ro. Der er f.eks. en god blood mage nedslagtnings quest i Denerim, og et par tænke quests i Circle of magi tårnet.
Til top
Ponduus Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 16-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 238
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2009 kl. 12:41
Det var ellers en god portion quests. Kan se at der er mange som er gået min næse forbi. Men så er der jo noget til gode til næste gennemspilning :)
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2009 kl. 12:59
Ja. Jeg tror også at jeg helt sikkert skal spille igen. Jeg leger lidt med ideen om at spille duelist rogue med en tank + 2 mages. Men det ændrer sig nok også. Dværg krigeren (som jeg endnu ikke har mødt) virker også interessant.
Til top
Ponduus Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 16-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 238
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2009 kl. 16:37
Dværgen kan kun anbefales! Han fungere som glimrende dps og så er hans kommentarer temmelig underholdende - især hvis Wynne er med i dit party. 
Til top
Ponduus Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 16-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 238
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2009 kl. 18:31
Så røg Flemeth sig en tur. Havde udskudt det quest en del lvls og min character var lvl 19, da jeg forsøgte igen.  Der røg lidt pots ellers var det en walkover. Brugte ingen nævneværdig fire resistance.  

Setup: 

Wynne
Alistair
Oghren
Min egen mage
Til top
Sploink Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Status: Offline
Point: 3215
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2009 kl. 23:44
Blev satme også revet rundt af Flemeth, da jeg prøvede som lvl 13. Venter vist også lige et par lvls Tongue
Til top
Ponduus Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 16-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 238
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2009 kl. 21:22
Så fik jeg slået 1 stk. Archdemon ihjel og hold da op, hvor har jeg nydt at samle Ferelden og slå The Blight tilbage. 

Sidder og overvejer om man skulle gå igang med den anden playthrough og se hvor meget der er anderledes - udover starten. Brugte godt og vel 50 timer og havde stadig en del sidequests tilbage, da jeg var færdig. 

Andre herinde som har gennemført det? 
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2009 kl. 22:39
Oprindeligt skrevet af Ponduus Ponduus skrev:

Så fik jeg slået 1 stk. Archdemon ihjel og hold da op, hvor har jeg nydt at samle Ferelden og slå The Blight tilbage. 

Sidder og overvejer om man skulle gå igang med den anden playthrough og se hvor meget der er anderledes - udover starten. Brugte godt og vel 50 timer og havde stadig en del sidequests tilbage, da jeg var færdig. 

Andre herinde som har gennemført det? 
 
Næh.
 
Jeg har brugt 37 timer og er i the deep roads. Har lige mødt Ruck - crazy monkey siger jeg bare! haha.
 
Jeg regner med at der er meget tilbage, medmindre spillet slutter kort efter man har samlet dværgene og elverne? Jeg mangler nemlig stadigvæk elverne.
 
Jeg har dog lavet en del sidequests, vil jeg selv mene. Jeg synes de er cool nok nogen af dem.
 
Hvilken sværhedsgrad spillede egentlig i? Jeg spiller selv i hard.Tongue
Til top
Ponduus Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 16-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 238
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2009 kl. 08:41
Der er mange timer endnu, hvis du stadig mangler dværgene og elverne. Ja, der er mange af sidequests der er virkelig underholdende.

Jeg spillede på normal, men overvejer om min anden playthrough skal gøres på hard. Synes nu der var masser af udfordring på normal til tider :p

Kan stadig ikke helt bestemme mig for hvilken class der skal prøves. Nogen forslag? Var meget, meget glad for min blood mage i første gennemspilning. 
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2009 kl. 09:20
Hard er lige tilpas, men Broodmother gav mig sku godt nok lidt sved på panden, og endbossen var også lidt af en skøge at få i gulvet.
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-December-2009 kl. 22:10
Så fik jeg både Flemeth The High Dragon. Nice armor man kan få af de dragon scales =) Særligt godt til tank eftersom det har både + stamina, + health regen og en god portion armor i sig selv.
 
Nu er jeg så igang med Unbound questen, men bossen er rimeligt svær =/ han skulle dog droppe et helt godt svær og et, hvis man er heldig, droppe et godt skjold. : http://dragonage.wikia.com/wiki/Fade_Wall
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12345 6>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu