|
DR-app nu på LG-TV |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
papman ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 218 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-September-2020 kl. 03:09 |
Sad her i nat og ventede på, at Disney+ skulle blive tilgængeligt. Selv efter den officielle åbning kan jeg ikke finde den. Til gengæld opdagede jeg til min store glæde, at DR endelig har fået lavet en app til LG-TV. Dejligt.
|
|
![]() |
|
Potter ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har b.la. et LG OLED E6 fra 2016 og der er appen tilgængelig.
|
|
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|
![]() |
|
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4704 |
Ifølge LG virker DRTV app'en fra 2015-generation og frem.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
![]() |
|
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4819 |
Hej Hvis man har en Android Mobil foreslår jeg, at man installerer LG TV Plus app. Så kan man styre DRTV app'en fra sin mobil, samt trådløst afspille sin mobils videofiler på sit TV's Store Skærm. Hilsen Carsten. Redigeret af csell - 15-September-2020 kl. 09:38 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |